:
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، یک واحدصنفی قلیان سرا پلمب و تعداد ۵ دستگاه خودروی سواری متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
کد خبر: ۵۵۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 15 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ امیرعباس شهبازی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: درپی شکایت شهروندان از مزاحمت های خودرو های مخل در نظم و امنیت و مزاحمت برای مدارس ، پارک ها و تفرجگاه ها سطح شهرستان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی روز گذشته به اجراء درآمد و تا پایان فصل مدارس استمرار خواهد داشت.

وب با تأکید بر اینکه عربده کشی و اوباش گری به هیچ عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد، تصریح کرد: هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را در هرجایی که باشند در میان انظار عمومی خواهیم شکست تا درس عبرتی باشد برای کسانی که از این طریق می خواهند آرامش و امنیت جامعه را برهم بزنند و برای مردم درخیابان ها و سایر اماکن عمومی ایجاد مزاحمت نکنند.

شهبازی در ادامه با بیان اینکه پلیس مسئول حفظ نظم و امنیت شهرستان است، گفت: سرکشی به صنوف و همچنین حضور محسوس و نامحسوس در اماکن تفریحی و تفرجگاه ها، ازجمله مأموریت های پلیس است که در طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: دراین طرح پنج دستگاه خودرو سواری ویک واحد صنفی قلیان سرا غیرمجاز و متخلف پلمب و تعداد ۲۰ حقه قلیان و ۱۵۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق از واحد صنفی دیگر نیز کشف شد.

سرهنگ شهبازی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ مراتب را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دهندو/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار