معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش گفت: بالغ بر 10 میلیارد ریال هدیه وزارت آموزش پرورش به فرهنگیان در حوزه جنوبی استان است و در تلاشیم در مناطق نیازمند چنین خدماتی ارائه شود.
کد خبر: ۵۵۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 15 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجتبی زینی وند  در مراسم افتتاح درمانگاه فرهنگیان شهرستان دره شهر گفت: باید کیفیت آموزشی و پرورشی در سطح استان ایلام ارتقا یابد و مشکلات فرهنگیان نیز مورد توجه قرار گرفته و رفع شوند.


وی با بیان اینکه یکی از معیارهای توسعه یافتگی هر جامعه، میزان دسترسی به آموزش مناسب و با کیفیت همچنین میزان دسترسی به سطح بهداشت و سلامت هر جامعه است، افزود: یکی از مشکلات عمده فرهنگیان در حوزه جنوب بخش درمانگاه فرهنگیان بود که با حمایت وزارتخانه، امروز راه اندازی شده است.


زینی وند یادآور شد: در این درمانگاه خدمات مربوط به دندانپزشکی و پزشکی ارائه می شود و در آینده ای نزدیک نیز سایر بخش های مورد نیاز جهت ارائه خدمات آماده خواهد شد.


وی یکی از مشکلات دیگر فرهنگیان را تاییدیه پزشکی اعلام کرد و گفت: بسیاری از فرهنگیان بخاطر این تاییدیه ها به مرکز استان مراجعه می کردند که با افتتاح این درمانگاه این مشکل نیز رفع خواهد شد.


زینی وند ضمن تقدیر از مدیر کل آموزش و پرورش و نوسازی و همکاران در اداره کل استان ،فرماندار و امام جمعه ایلام، افزود: در بحث ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در سطح استان قدمهای مثبتی برداشته شود و هم خدمات شایسته ای به فرهنگیان ارائه دهد.


وی گفت: خدمات این درمانگاه برای عموم آزاد است، طبیعتا فرهنگیان در زمینه دریافت خدمات از تخفیفات ویژه ای بهر مند خواهند شد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هی دنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
دستمریزاد .
البته این هدیه یک میلیادی و ساخت درمانگاه در دره شهر فلسفه دارد برادر .
اولا یک کلینیک خصوصی است و فقط یه تخفیفهای برای معلمین دارد و دوما مدیر عامل آن برادر بازنشسته خود معاون وزیره عزیزم/. اگه راست می گن این درمانگاه بدن شهر من تو دهلران که بازنشسته هم تا دلت بخوتد زیاد داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار