به هرحال نزدیک به یکسال از انتخابات ریاست جمهوری و نصف سال از آغاز بکار دولت دوازهم وهمچنین چهار ماه از آغاز بکار سلیمانی دشتکی درایلام می گذرد،پر واضح است درطول این چندماه گذشته از سال بدلیل مستولی شدن برخی بلاتکلیفی ها ، کارها به روال نبوده و باقیمانده سال هم تا پلک ببندی سر آمده است وتمام .انتظار اینکه سریعتر تکلیف مدیران روشن شود و کارها سامان بگیرد انتظار زیادی نبوده است.
کد خبر: ۵۵۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 15 January 2018

اگر چه تابناک ایلام از ماه پیش در مطلبی از معاون اقتصادی و سیاسی وامنیتی استانداری ایلام رونمایی کرده بود . اما با این حال رسانه ها وفعالین شبکه های اجتماعی دست از سر گمانه زنی ها برنداشته وبصورت مستمر مباحثی در این خصوص مطرح می کردند.

به گزارش تابناک ایلام ،البته این حق رسانه ها و فعالین سیاسی اجتماعی استان است که موضوع تعیین مدیران ومعاونین وی را بعنوان یک مطالبه جدی ودغدغه بزرگ از استاندار بخواهند ،چرا که استاندار بدون معاون سیاسی واقتصادی که از قضا بخش اعظمی از کارهای توسعه ای ومدیریتی استان بطور مستقیم به این دو معاونت مرتبط است توان پیشبرد امورات را ندارد.

به هرحال نزدیک به یکسال از انتخابات ریاست جمهوری و نصف سال از آغاز بکار دولت دوازهم وهمچنین چهار ماه از آغاز بکار سلیمانی دشتکی درایلام می گذرد،پر واضح است درطول این چندماه گذشته از سال  بدلیل مستولی شدن برخی بلاتکلیفی ها ، کارها به روال نبوده و باقیمانده سال هم تا پلک ببندیم سر آمده است وتمام .انتظار اینکه سریعتر تکلیف مدیران روشن شود و کارها سامان بگیرد انتظار زیادی نبوده است.

حال دیگر نیازی به تداوم بحث دراین خصوص نیست ،چرا که زیاد نوشته ایم و دراین خصوص تا دلتان بخواهد تحلیل وتفسیر ونقد صورت گرفته است .

لپ مطلب این که استاندارایلام امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه ایلام خبر داد که  ایوب درویشی به عنوان معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی و محمد نوذری فرماندار کنونی اردل در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان معاون سیاسی امنیتی منصوب شده اند.

با این خبر استاندار ایلام  همزمان سه کار مفید انجام دادند ! هم به گمانه زنی ها پایان داد ،هم آب پاکی را بر دست منتقدین ریخت و هم بر خبرها و تحلیل های تابناک ایلام مهر تایید زد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار