مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان ایلام اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان یک نهاد خصوصی است که خدمات و اقدامات خوبی برای فرهنگیان انجام داده است.
کد خبر: ۵۵۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 14 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام،علی بیرانوند با اشاره به اینکه هجمه‌ها و مطالب خلاف واقع علیه صندوق را از عوامل افت جایگاه این صندوق دانست و افزود: ورود صندوق ذخیره به بورس موجب افزایش ارزش افزوده سهام این موسسه خواهد شد و امیدواریم صندوق موفق به ورود به بورس شود .

بیراوند اضافه کرد: مدیران و روسای ادارات شرایطی فراهم کنند تا از ظرفیت بند«ه» تبصره 9 قانون بودجه سال 96 مبنی بر شناسایی فضاهایی که امکان تجاری سازی دارند بیشترین استفاده را جهت ایجاد درآمد اختصاصی به عمل آورند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام توسعه مشارکت همگانی را بهترین فرصت برای برون رفت از مشکلات جاری آموزش و پرورش دانست و ضمن تاکید بر تاثیرگذاری رویکرد تربیتی در آموزش و پرورش، عنوان کرد: یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش توجه به مسائل تربیتی و اخلاقی دانش ‎ ‌آموزان است.

وی تصریح کرد: روسای آموزش و پرورش تمام برنامه‌های خود را با رویکرد تربیتی تدوین کرده و از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی در جهت رسالت خطیر تربیت نسل جوان و نوجوان گام بردارند.

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار