فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۳۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 14 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری اظهار داشت: به محض دریافت خبر حمل مواد مخدر توسط یکی از عمده فروشان مواد مخدر در بخش کلات مورموری، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان آبدانان قرار گفت.

وی ادامه داد: باسرنخ های به دست آمده، فروشنده عمده موادمخدر شناسایی  و طی هماهنگی های به عمل آمده با مقامات قضایی شهرستان توسط عوامل انتظامی بخش کلات مورموری، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: از متهم مقدار ۴ کیلوگرم موادمخدر ازنوع تریاک که به صورت ماهرانه در خودروی نیسان جاسازی کرده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری، متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان آبدانان، و خوردوی نیسان این سوداگر نیز توقیف شد.

سردار یاری خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران، از ابتدای سال تا کنون، ۱۳۴ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و ۱۰ در صد افزایش دستگیرشدگان را داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان ازشهروندان خواست که هرگونه عرضه و توزیع موادمخدر را به پلیس اطلاع دهند تا اجازه فعالیت کسانی که جوانان و نوجوانان کشور را به ورطه نابودی هدایت می کنند داده نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار