رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: از 28 واحد صنعتی موجود در این شهرستان 16 واحد معادل 70 درصد هم اکنون در مدار تولید قرار داشته و فعال هستند.
کد خبر: ۵۵۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 13 January 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدعلی عزتی  اظهار کرد: همچنین در این شهرستان چهار واحد صنعتی نیمه فعال و هشت واحد نیز غیر فعال است.


وی افزود: اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی غیرفعال این شهرستان پرداخت نشدن بدهی های قبلی آنان است و در صورت تسویه این واحدها مانعی برای دریافت تسهیلات و وارد شدن به چرخه تولید ندارند.


عزتی یادآور شد: از جمله واحدهای شاخص فعال در این شهرستان کارخانه سولفات پتاسیم با اشتغالزایی 90 نفر و اعتبار 70 میلیارد ریال است.


به گفته وی، از دیگر واحدهای صنعتی شاخص این شهرستان اجرایی شدن مرحله اول کارخانه نورد با اشتغالزایی 49 نفر بوده و مرحله دوم آن نیز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و اختصاص 100 میلیارد ریال در حال ساخت است که در صورت بهره برداری نهایی برای 120 نفر اشتغالزایی بهمراه دارد.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: کارخانه آرد ستاره غرب این شهرستان نیز هفته گذشته راه اندازی شد و هم اکنون با اشتغال 49 نفر در حال فعالیت است.


عزتی با بیان اینکه کارخانه آرد ایوان با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده، گفت: این کارخانه ظرفیت تولید سالانه 60 هزار تن و ماهیانه پنج هزار تن آرد را دارد همچنین کارخانه تن ماهی ایوان نیز با اشتغال 20 نفر آذر ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار