سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار ایلام ؛
سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت : هدف از اجرای این طرح گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی غیر برخوردار به جز صنایع عمده است که در سه سال قبل فرآورده نفتی و سوخت مایع استفاده کرده اند.
کد خبر: ۵۵۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 13 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی  در نشست بررسی وضعیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی غیر برخوردار به جز صنایع عمده است که در سه سال قبل فرآورده نفتی و سوخت مایع استفاده کرده اند.

وی ادامه داد: گازرسانی به واحدهای صنعتی و احداث خط لوله اختصاصی به محل واحدها با مبلغ برابر یا کمتر از 2400 میلیون ریال (معادل 6 میلیون ریال به ازای هر متر مکعب با فرض ظرفیت 499 متر مکعبی بوده و در صورتیکه هزینه بیش از این باشد، مابه التفاوت آن بر عهده متقاضی است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: لیست واحدهای تولیدی که از طریق شرکت نفت به وزارتخانه اعلام می شود باید به دستگاه های تخصصی به منظور پیگیری از طریق وزارتخانه های مرتبط اعلام شود.

نعمتی تاکید کرد: این طرح در راستای حمایت دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور کاهش هزینه های آنها، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری واحدها اجرا می شود.

نعمتی از شرکت گاز خواست که لیست واحدهای نهایی تایید شده را به دستگاه های تخصصی برای اعلام به مجریان و پیگیری برای اجرا اعلام کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بتوان با گازرسانی به آنها در کاهش هزینه های این واحدها اقدام اساسی به عمل آید./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار