مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: بیش از 100 طرح مسکن و اشتغالزایی ویژه مددجویان زیر پوشش این نهاد همزمان با سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی در این استان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 10 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی گفت: از این تعداد 39 مورد مربوط واحدهای مسکونی احداث شده برای مددجویان در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان است.

وی ادامه داد: 69 طرح نیز تسهیلات اشتغالزایی مددجویان است که با سرانه بین 200 تا 300 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش مناطق مختلف استان اعم از شهری و روستایی پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام، خودکفایی مددجویان را مهمترین راهبرد این نهاد عنوان کرد و گفت: این تسهیلات با هدف استقلال مالی مددجویان در زمینه های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت، کسب و کار و غیره است.

به گفته رضایی همزمان با دهه فجر امسال 200 کمک هزینه جهیزیه با سرانه 20 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش پرداخت خواهد شد.

وی توزیع 500 کالای ضروری بین مددجویان را از دیگر برنامه های مهم خدماتی این نهاد در دهه فجر امسال برشمرد و گفت: این کالاها به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال بین مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزی استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به مسئولیت این نهاد با عنوان کمیته همیاری و تشکل های مردمی در ستاد دهه فجر استان با عضویت 11 دستگاه اجرایی استان گفت: دستگاه های عضو این کمیته نیز برنامه های مختلف داشته که در طول دهه فجر امسال اجرا خواهند کرد.

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار