کد خبر: ۵۵۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 10 January 2018

پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته در حالی که در شرایط عادی نبود، اظهاراتی را به زبان آورد که باعث جنجال رسانه‌ای شده‌است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه و به دنبال انتشار یک فایل صوتی منتسب به پسر وی که تحت تاثیر مصرف مشروبات الکلی در بیرون از یک سالن درباره نقش نتانیاهو در یک معامله بزرگ گازی صحبت می‌کند، مجبور به ارائه توضیحاتی در این باره و دفاع از خود شد.

انتشار نوار صوتی صحبت‌های یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو که در گذشته نیز مورد انتقادات متعددی قرار داشت باعث شد موج انتقادات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نقش وی در معاملات صنعت گاز رژیم صهیونیستی آن هم در شرایطی که وی به خاطر پرونده‌های دیگری با تحقیقات مواجه است، تشدید شود.

خانواده نتانیاهو انتشار این فایل صوتی از کانال دو تلویزیون اسرائیل را که گفته می‌شود مربوط به سال ۲۰۱۵ است، محکوم کردند.

نتانیاهو که پیش از دیدار با نمایندگان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) صحبت می‌کرد، تاکید کرد پسرش به خاطر به کار بردن الفاظ رکیک درباره زنان در این فایل صوتی معذرت خواهی کرده و اینکه وی نقشی در هیچگونه معامله گازی نداشته است.

در این فایل صوتی، صدای یائیر نتانیاهو ۲۶ ساله شنیده می‌شود که با کوبی میمون پسر یکی از سهامداران اصلی یک میدان گازی فراساحلی در نزدیکی قلمرو دریایی این رژیم صحبت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار