مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از توزیع 2400 جلد کتاب با موضوعات مختلف برای گروه سنی کودک ونوجوان را در اختیار مدارس عشایری و مدارس همکار طرح کانون مدرسه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 10 January 2018

به گزارش تابناک ایلام؛حبیب الله بخشوده اظهار کرد: هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم‌سازی امکان بهره‌مندی عموم کودکان ونوجوانان از فعالیت‌ها ومحصولات کانون است.

وی با بیان اینکه تعداد 2400 جلد کتاب  جهت استفاده  و بهره‌مندی دانش‌آموزان طرح کانون مدرسه از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به  کتاب خانه های مدارس مخاطب طرح  (26 مدرسه) و مدارس عشایری اهداء شده است، هدف از این فعالیت را تامین عدالت فرهنگی و ارتقاء سطح دانش و آگاهی اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: هدف از این فعالیت ترویج و توسعه کتاب خوانی در میان کودکان ونوجوانان و تقویت وتحکیم انگیزه های درونی کودکان ونوجوانان در فرایند خواندن عنوان کرد.

بخشوده با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش استان ایلام گفت: دو دستگاه فرهنگی آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان ایلام تاکنون نیز همکاری نزدیکی داشته‌اند و با اجرای تفاهم نامه هایی مانند طرح کانون مدرسه و... به این ارتباط تداوم بخشیده‌اند.

وی تصریح کرد: بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار