فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ۳ نفر از فروشندگان اصلی مواد مخدر در شهرستان ایوان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 10 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت: به منظور برخورد با سودا گران مرگ و مبارزه با هنجار شکنان و حفظ سلامت جامعه طرح ارتقای پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا واین سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سرهنگ عالی پور گفت: این متهمان از فروشنده گان اصلی مواد مخدر بوده که در سه عملیات موفق پلیسی توسط مأموران انتظامی بخش زرنه ، پلیس مبارزه با موادمخدر و کلانتری مرکزی دستگیر و مقدار قابل توجهی انواع ماده مخدر سنتی و صنعتی از آنها کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت: خرده فروشان مواد مخدر باید در فرایند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب و جوانان این دیار را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.

وی بابیان اینکه متأسفانه به عمق تخریب مواد مخدر صنعتی در جامعه و خانواده‌ها پی نبرده‌ایم ، تصریح کرد: این پدیده هرسال با اشکال مختلف خودنمایی می‌کند ، آگاهی بخشی به خانواده‌ها برای نظارت بیشتر و کنترل مناسب فرزندان ضروری است و اگر به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی در مورد مضرات جدی مواد مخدر صنعتی شود قطعاً تلفات در این حوزه کاهش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار