سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: با توجه به همزمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، برنامه‌های این ایام با محوریت تبیین شخصیت و سیره آن حضرت برگزار شود .
کد خبر: ۵۴۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 09 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلیمن «علی چراغی‌پور» در جلسه اعضای ستاد دهه فجر اظهار کرد: رعایت شئون ایام فاطمیه باید در برنامه ها مورد توجه قرار گیرد چراکه ۳ روز ابتدایی دهه فجر با ایام فاطمیه همزمان شده است .

وی با بیان اینکه ۲۱ کمیته در مرکز استان و در هر شهرستان نیز ۱۷ کمیته پیش بینی شده تا برنامه‌ها از نظم خاصی و بدون موازی کاری اجرا شوند، افزود: امسال ۵ هزار برنامه مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، عمرانی و ... در دهه فجر برگزار خواهد شد .

چراغی‌پور گفت: دهه فجر تبلور اراده ملت ایران برای مقابله با نظام سلطه است، ملتی که نشان داده در طول تاریخ اجازه نداده هیچ قدرت سلطه گری به خاک این سرزمین تعدی و تجاوز کند .

وی یادآور شد: نسل های سوم و چهارم انقلاب امروز باید با تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم آشنایی بیشتری پیدا کنند چرا که خون های بسیاری برای پیروزی این انقلاب ریخته شده و باید همه در جهت حفظ ارزش ها و آرمان های نظام احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر ارگان‌های مسئول در ستاد دهه فجر استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این ایام تاکید کرد.

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار