مدیرکل بنیاد ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جمع معاونین وکارشناسان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: خادمین شهدا باید تکریم ایثارگران را به عنوان مهم ترین هدف بنیاد در نظر داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 07 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان ایلام در نشست شورای معاونین بنیاد استان گفت: جلب رضایت و تکریم جامعه هدف اولویت کار بنیاد است و همه خادمین شهدا در تلاش هستند ضمن خدمت صادقانه به خانواده های شهدا و ایثارگران رضایت خداوند را کسب کنند.


وی تصریح کرد: داشتن سعه صدر در برخورد با مسائل و مشکلات ایثارگران ضروری است زیرا با توجه به مشکلات جامعه و بعضا تنگناهای اقتصادی خانواده شهدا و ایثارگران مانند سایر اقشار جامعه در فشار و سختی هستند.


رستمیان توجه به مسئله اشتغال ایثارگران با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به ویژه نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» لازم و ضروری خواند.


مدیرکل بنیاد ایلام خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه جلب رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران در موضوع اشتغال بسیار سخت است لکن از آنجا که جامعه هدف ما بهترین خلق خدا هستند و در راه اعتلای میهن اسلامی بخشی از هستی خود را تقدیم کرده اند، وظیفه داریم تمام تلاش خود برای جلب رضایت آنان انجام دهیم.


سلیمان رستمیان افزود: ما باید در برابر مشکلات جامعه هدف شنونده خوبی باشیم تا بتوانیم بهترین کمک را به آنها انجام دهیم که رضایت بیشترشان را جلب خواهد کرد.


وی با اشاره بر لزوم تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی تصریح کرد: از آنجا که بنیاد نهادی است که در تمام زمینه ها به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمت رسانی می کند، لازم است با دستگاه های مختلف تعامل سازنده ای داشته باشیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
مهمترین دلیل برای حضور همه آحاد جامعه در جبهه های جنگ، دفاع از کیان و حفظ مملکت در برابر تهاجم دشمن بوده است؛ تا این سرزمین راه ترقی و تعالی را طی نماید. مهمتر از عامه مردم و بنیاد شهید،خود فرزندان شهداء که به ادارات و دستگاههای دولتی وارد می شوند، بایستی در راه اهداف شهداء عزیز گام بردارند و با انجام خدمت صادقانه به مردم؛ پاسدار ارزشهای آن عزیزان باشند و در رفتار و منش خود با داشتن روحیه ایثارگری، الگوی سایر افراد جامعه گردند.
به نظر من مردم استان ایلام در طول دوران جنگ تحمیلی متحمل هزینه های مالی و روانی زیادی گردیدند که تاکنون عوارض آن در وجود تک تک افراد و بودجه این استان وجود دارد و می‌طلبد که از مزایای ایثارگری برخوردار شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار