معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: آخرین فرصت تمدید صدور کارت الکترونیکی مرزنشینان این استان پایان سال جاری است.
کد خبر: ۵۴۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 07 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمیل شوهانی اظهار کرد: جمعیت مرزنشینان استان ایلام 217 هزار و 759 نفر است که در شهرستان های دهلران، مهران، ملکشاهی و بخشی از شهرستان ایلام ساکن هستند که مشمول بهره مندی از امتیازات کارت مرزنشینی می شوند.


وی با اشاره به اینکه هم اکنون هشت تعاونی مرزنشین در استان ایلام فعال است، افزود: کارت های مرزنشینی مزایایی دارد و در راستای حمایت از ساکنان مناطق مرزی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی و رونق کسب و کار صادر شده و دارندگان این کارت ها اجازه دارند سالانه به ازای هر نفر تا سقف 130 دلار کالای مجاز وارد کشور کنند.


معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: مهلت ثبت نام کارت الکترونیکی مرزنشینان مهرانی پایان آذر ماه سال جاری تعیین شده بود که در راستای فرصت سازی برای متقاضیانی که به هر دلیل موفق به تکمیل پرونده نشده بودند این زمان تا آخر سال 96 تمدید شد.


شوهانی یادآور شد: تمامی مرزنشینانی که نسبت به ثبت نام کارت الکترونیکی مرزنشینان حداکثر تا پایان امسال اقدام نکرده باشند بعد از تاریخ مذکور فاقد سهمیه ارزی خواهند بود و از مزایای آن برخوردار نمی ‌شوند.


وی همچنین گفت: دارندگان کارت الکترونیکی مرزنشینان حق واگذاری کارت خود به اشخاص دیگر برای استفاده از مزایای آن را ندارند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار