معاون عمرانی استاندار ایلام:
احمد کرمی گفت : بررسی های لازم در این زمینه انجام گرفت تا این لحظه هیچ گونه خسارتی یا تلفاتی گزارش نشده است، مشکل خاصی در این راستا نداشتیم همچنین گروهها و دستگاه های امداد رسان در حالت آماده باش هستند.
کد خبر: ۵۴۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱ 07 January 2018

حوالی ساعت 19روز یکشنبه (16دی)زمین لرزه ای در شهر ایلام احساس شد.اگر چه هفته هاست که از زلزله خبری نیست و مردم کم کم آثار وتبعات روانی زلزله ماه گذشته را فراموش کرده اند ،اما زلزله ولو خفیف امشب بار دیگر اذهان را از اتفاقات روزهای اخیر منحرف و به سمت همنشین این ماههای مردم یعنی زلزله سوق داد.

به گزارش تابناک ایلام ،چند دقیقه مانده به ساعت 19 زلزله خفیفی در شهر ایلام احساس شد ،اطلاعات منتشر شده از وقوع یک زمین لرزه نسبتا بزرگ در شهر سرپل ذهاب در استان کرمانشاه خبر می دهد ،همان جایی که یکماه پیش هم کانون زلزله ای مهیب ومرگبار بود وهم کانون توجه جهانیان.

خبرهای واصله از شهرستان سرپل ذهاب حاکیست که این زمین لرزه بیش از بیست مصدوم داشته که البته بصورت سرپایی مداوا شده اند. علیرغم اینکه این زمین لرزه در استان ما وخاصه شهر ایلام وبرخی شهرستان های شمالی استان احساس شده  ،اما این زمین لرزه هیچگونه خسارت جانی ومالی در استان بر جایی نگذاشته است.

احمد کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر  اظهار داشت: زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر ساعت ۱۸:۵۲ دقیقه در عمق ۸ کیلومتری در سر پل ذهاب به وقوع پیوست.

وی گفت: شدت این زمین لرزه به گونه ای بود که در برخی از شهرستان های ایلام و از جمله خود شهرستان ایلام احساس شد.

کرمی تصریح کرد: بررسی های لازم در این زمینه انجام گرفت تا این لحظه هیچ گونه خسارتی یا تلفاتی گزارش نشده است، مشکل خاصی در این راستا نداشتیم همچنین گروهها و دستگاه های امداد رسان در حالت آماده باش هستند.

کرمی افزود: با توجه به این که مرکز زمین لرزه در سرپل ذهاب بوده مشکل خاصی در این زمینه در استان ایلام و شهرستان ها نداشتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار