مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در تریبون نمازجمعه این شهر گفت:مردم با دولتی روبرو هستند که پاسخگو نیست و با بی محلی به اقتصاد مقاومتی، تاکید ویژه بر واردات و فشار مالیاتی دارد که این رویکرد باعث شده اقتصاد کشور به بن بست کشانده شود و قیام‌های اخیر مردم در سراسر کشور نشان می دهد که مردم اگر چه "گله مند" هستند اما خطشان از استکبار و عوامل داخلی آن ها جداست.
کد خبر: ۵۴۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری دانشجو:محمد بارانی مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه اغتشاشات چند روز اخیر برای مردم و نظام اسلامی اهمیت چندانی نداشت گفت: در این ۴۰ سال ،رویدادهایی را از سر گذرانده ایم که این حوادث در مقایسه با آنان اصلا اهمیتی ندارد اما برای دشمنان دارای "اهمیت ویژه ای" بود.


قربانی افزود: برنامه ریزی برای بر هم زدن امنیت ملی کشور از چند ماه گذشته در دستور کار اتاق فکر سرویس های جاسوسی مشترک امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون بیان کرد: پس از به راه افتادن تعدادی از تجمعات مردمی برای تحقق خواسته ها و مطالبات مشروع اقتصادی، دشمنان این مطالبات را به حاشیه بردند و آن را به صحنه های آشوب و درگیری تبدیل نمودند.


این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: واکنش برخی چهره ها و جریانات سیاسی در ابتدای این تجمعات که مسئولیت هدایت این اعتراضات را به جریان مقابل دولت نسبت می دادند، عجیب و قابل تامل بود و در این اعتراضات صف مطالبات مردمی از مغرضان و فرصت‌طلبان ضدانقلاب جداست.

قربانی با تاکید بر اینکه بخش عظیمی از جامعه از ناکارآمدی دولت ناراضی هستند و در منگنه رکود، بیکاری و تورم گرفتار شده اند ، خاطرنشان کرد: مردم با دولتی روبرو هستند که پاسخگو نیست و با بی محلی به اقتصاد مقاومتی، تاکید ویژه بر واردات و فشار مالیاتی دارد که این رویکرد باعث شده اقتصاد کشور به بن بست کشانده شود و قیام‌های اخیر مردم در سراسر کشور نشان می دهد که مردم اگر چه "گله مند" هستند اما خطشان از استکبار و عوامل داخلی آن ها جداست.

وی افزود: مردم اگر چه به دلیل مشکلات معیشتی مطالبات به حق اقتصادی دارند اما هرگز در پازل فتنه گران و ایادی استکبار قرار نخواهند گرفت و آمریکایی ها و جریان ضدانقلاب بارها سعی کرده اند از هر اعتراض مردم، سواستفاده کنند و شرایط را به نفع خودشان تمام کنند ولی به نتیجه نرسیدند و نخواهند رسید.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: قوای سه گانه باید ضمن تفکیک میان گلایه های مردم به مشکلات معیشتی و آشوبگران، با صعه صدر، صدای مردم را شنیده و برای حل مشکلات مردم گام های اساسی بردارند و مسئولان می بایست با دلگرمی به مردم اطمینان مردم اطمینان دهند که این مشکلات قابل حل است.

وی اظهار داشت: ما دانشجویان انقلابی شهرستان کازرون ضمن محکومیت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم و انزجار خود را از این تحرکات عداوت آمیز اعلام می نماییم و حمایت قاطعانه خود را از آرمان های امام راحل و رهبری عزیز اعلام می نماییم.

این فعل دانشجویی در پایان عنوان نمود: ما اگر چه "گله مندیم" اما خطمان از استکبار و عوامل داخلی آن جدا است و اگرچه به دلیل مشکلات معیشتی مطالبات به حق اقتصادی داریم اما هرگز در پازل فتنه گران و ایادی استکبار قرار نخواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار