مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون کمک هزینه خرید جهیزیه به 700 نوعروس مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۴۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 06 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ضیاء رضایی  افزود: به هر یک از این نوعروسان بصورت میانگین 20 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شده که به برخی از آنها با مشارکت افراد خیر تا 22 میلیون ریال نیز پرداخت شده است.


وی با بیان اینکه در مجموع برای تامین جهیزیه این افراد 16 میلیارد ریال هزینه شده، از پرداخت 200 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه دیگر به مددجویان در دهه فجر امسال خبر داد.


مدیرکل کمیته امداد ایلام اظهار کرد: این مبلغ از محل منابع امداد، مشارکت خیران ، کمک های مردمی و همچنین حامیان طرح اکرام تامین به این نوعروسان پرداخت شده است.


رضایی ارائه خدمات مشاوره ای، برگزاری کلاس های آموزشی برای تحکیم ازدواج و ارائه مهارت های زندگی به مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد به مددجویان برای استحکام زندگی آنها برشمرد.


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام، این نهاد در کنار خدمات حمایتی، معیشتی، مسکن، درمان و فرهنگی تامین و پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه را در دستور کار قرار داده است.


رضایی همچنین از توزیع 2 هزار قلم کالای ضروری بین مددجویان زیر پوشش در سال جاری خبر داد و گفت: این کالاها به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال شامل تانکر ذخیره آب، کولر، پنکه و بخاری گاز سوز با اولویت مناطق محروم و مرزی در اختیار مددجویان قرار گرفته است.


 اکنون بیش از 20 هزار خانوار در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند و زیر پوشش این نهاد هستند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
کمیته امداد حضرت امام (ره) استان ایلام در سال جاری مبلغ قابل توجهی مشارکت نقدی جمع آوری و دریافت نموده است که پرداخت مبلغ 2 میلیون تومان در برابر آن حجم عظیم نقدیندگی بسیار ناچیز است. انشاء الله درخصوص مبالغی که مردم به کمیته تقدیم می‌نمایند، شفاف سازی صورت گیرد. نکته قابل توجه این است که با وجود پرداخت تسهیلات کم سود و بهره هر روز به تعداد افراد تحت پوشش این نهاد اضافه می شود و علاقه ای که بین مددجو و کمیته ایجاد گردیده، بسیار شگفت آور است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار