همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان،‌ دفتر انجمن خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد با حضور «مصطفی سالاری» فرماندار یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۵۴۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 04 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «مصطفی سالاری» در حاشیه آیین افتتاح دفتر انجمن خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد با اشاره به نقش رسانه‌های در ایجاد وحدت و همبستگی بین اقشار مختلف،‌ اظهار کرد: انتقال دغدغه مردم به مسئولان و همچنین کمک کردن برای توسعه بیش از پیش جامعه از جمله مهمترین رسالت اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها است.

وی بیان دستاوردهای نظام و اقدامات انجام شده از سوی دولت را از دیگر رسالت خبرگزاری‌ها در راستای جلب رضایت عمومی و جذب مشارکت مردم در برنامه‌های ملی و مذهبی دانست و بیان کرد:‌ خبرگزاری‌ها به عنوان حلقه وصل دولت و ملت نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام ایفا می‌کنند.

فرماندار یزد در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش‌ها و اتحاد ملت ایران،‌ افزود:‌ خبرنگاران در حقیقت افسران پیشتاز جنگ نرم انقلاب در مقابله با توطئه های فرهنگی استکبار هستند.

سالاری صداقت در انتشار اخبار را از دیگر مهمترین عناصر فعالیت خبرگزاری عنوان کرد و گفت:‌ سرعت، دقت و ظرافت بیان از جمله ویژگی‌های اخبار در خبرگزاری مختلف استان است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این‌که نقد سازنده از دیگر رسالت خبرگزاری‌ها است،‌ تصریح کرد: نقد سازنده همیشه موجب پیشرفت است، اما وقتی نقد جای خود را با تخریب عوض می‌کند به منافع ملی آسیب می‌زند.

فرماندار یزد در پایان حمایت از رسانه‌ها و ایجاد فضایی آرام برای فعالیت های فرهنگی را یکی از اولویت‌های اجرایی دولت یازدهم و دوازدهم دانست و تأکید کرد: دولت تدبیر وامید در تمامی حوزه‌ها با حفظ اصل پاکدستی در حال تلاش است و شان و عظمت ملت ایران را در جامعه بین المللی به نمایش گذاشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار