امام جمعه ایلام با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و به ویژه اقشار کم درآمد جامعه گفت: معضلات معیشتی مردم موضوعی درست و بر عموم مسئولان لازم است که آنها را پیگیری و رفع کنند و صف کسانیکه تنها دغدغه رفع مشکلات اقتصادی خود را دارند از آشوبگران جداست.
کد خبر: ۵۴۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 03 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت الله محمدنقی لطفی در جمع راهپیمایان ۱۳ دی ماه در شهر ایلام اظهار داشت: به نظر می رسد دشمنانان داخلی و خارجی با وجود گذشت نزدیک به ۴۰ سال از پیروزی انقلاب هنوز این ملت بزرگ را نشناخته اند.

وی افزود: این ملت بحران هایی را از ابتدای پیروزی انقلاب پشت سر گذاشته که این حوادث و ترقه بازی های روزهای اخیر در مقابل انها بسیار کوچک است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمن در حوادث سال ۸۸ که تمامی جریان های معاند داخلی و خارجی و سردمداران استکبار جهانی برای پیروزی آن در یک صف قرار گرفته بودند نیز نتوانست به هدف نهایی خود که همانا نابودی این نظام ارزشی است برسد، حوادث روزهای اخیر در مقابل ان توطئه بزرگ بسیار ناچیز است.

آیت الله لطفی تاکید کرد: ملت ایران بار دیگر ثابت کرد در راه دفاع از آرمان های خود ذره ای تردد به خود را هنداده و اجازه نخواهد داد عده ای با آشوب امنیت و اقتدار این نظام را خدشه دار کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و به ویژه اقشار کم درآمد جامعه گفت: معضلات معیشتی مردم موضوعی درست و بر عموم مسئولان لازم است که آنها را پیگیری و رفع کنند و صف کسانیکه تنها دغدغه رفع مشکلات اقتصادی خود را دارند از آشوبگران جداست.

امام جمعه ایلام بر لزوم برخورد قاطع با اغلاگران تاکید کرد و گفت: دشمنان بدانند این توطئه جدید انها نیز راه به جایی نخواهد برد.

آیت الله لطفی گفت: دنیای استکبار طی سال های گذشته در صدد تجزیه عراق، سوریه، عراق و لبنان بود که با هوشیاری و حضور به موقع جمهوری اسلامی این نقشه خنثی شد و هم اکنون در صدد انتقام از این پیروزی کشورمان برای جبران شکست های خود هستند.

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
بعضی از مقامات مثل اینست که در غار کهف بوده اند حرف های می زنند که از عدم اطلاع از وضع مملکت می دهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار