معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:امروز مردم در حوزه معیشتی و اداری گلایه مند هستند و باید این گلایه ها را شنید و نسبت به پاسخگویی مناسب و رفع آنها اقدام کرد.
کد خبر: ۵۴۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 02 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:هادی پژوهش جهرمی، سه شنبه با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی شهرهای کشور و استان فارس افزود:مردم ایران از هر قومیتی به اقتدار، بزرگی و عظمت ایران اسلامی پایبند و متعهد هستند.
وی ادامه داد: امروز مردم در حوزه معیشتی و اداری گلایه مند هستند و باید این گلایه ها را شنید و نسبت به پاسخگویی مناسب و رفع آنها اقدام کرد.
معاون استانداری فارس گفت: در جریان بیان این خواسته ها خصوصا جوانان ما باید مراقب باشند که بازیچه دست عواملی که در بیرون از کشور نشسته اند و عوامل نفوذی داخل کشور که ردپای آنها در این اتفاقات دیده شده و هدفشان پیاده سازی منویات سازمان های جاسوسی است قرار نگیرند.
پژوهش جهرمی ادامه داد: برخی جریان ها مانند سلطنت طلب و جریان نفاق که امتحانشان را نزد مردم پس داده و مردود شده اند و برخی شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس هم خواستار ایران ضعیف و چند تکه هستند چرا که آنها اقتدار ایران را نمی خواهند و به دنبال این هستند که ناکامی هایی که در منطقه داشته اند را اینگونه جبران کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: باید مراقبت کنیم که بازیچه دست این جریانات نشویم و ناخواسته به مجری طرح ها و القائات سازمان های جاسوسی دشمن تبدیل نشویم.
پژوهش جهرمی اضافه کرد: ما نیز به عنوان مسئولان دولتی باید مراقبت کنیم و مشکلات مردم را ببینیم و به دنبال حل آن باشیم و در فساد اداری و اقتصاد که بیشترین گلایه مردم است رسیدگی و نسبت به حل آنها اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار