سلام امینی در تذکری شفاهی به وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در ایلام رها شده است و کیفیت دائما در حال تنزل است.
کد خبر: ۵۴۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 25 December 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلام امینی در نشست علنی دیروز (یکشنبه، 3 دیماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در ایلام رها شده است و کیفیت دائما در حال تنزل است.

نماینده مردم ایلام ادامه داد: تخلفات اداری به راحتی در آموزش و پرورش ایلام توجیه می شود و علت اصلی تمامی مشکلات این است که آموزش و پرورش استان، توسط افرادی خارج از آن هدایت می شود که این نوع مدیریت در شأن نظام آموزش و پرورش کشور نیست لذا تقاضای اصلاح وضعیت بغرنج این وزارتخانه را دارم.

وی همچنین به وزرای امور خارجه و کشور در خصوص وضعیت شناسنامه ای معاودین عراقی در ایران تذکر داد و گفت: معاودین عراقی (بازگشت داده‌شدگان) ایرانیانی هستند که در عراق زندگی می کردند اما در دهه های اخیر به ویژه در دوران حاکمیت صدام به ایران عودت داده شدند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: این افراد بیش از 40 سال است در ایران زندگی می کنند اما به انجام آزمایش DNA که بیش از 5 میلیون برای آن ها هزینه دارد اجبار شده اند این در حالی است که همه افراد محلی آن ها را شناخته و حتی قوم و خویش هستند لذا از دولت می خواهم جهت تسهیل در شناسنامه دار شدن آن ها اقدام کند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
جانا سخن اززبان مافرهنگیان میگویی همه جورتغییری آقای مدیرکل دادتاخودش بمونه ولی غافل ازینکه. ...
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
آقای امینی شما به عنوان یک فرهنگی از روز اول نمایندگی تان تمام انرژی و وقتتان را صرف تغییر مدیرکل آموزش و پرورش کرده اید!!! برای افزایش بودجه آموزش و پرورش چه کاری انجام داده اید؟!!! ایا برای بازسازی جاده درجه ۵ ملکشاهی- ایلام اقدامی انجام داده اید؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار