فرماندار ایلام از اختصاص ۳۵۰ میلیون تومان برای بهسازی یادمان های شهدا در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 24 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛، معروف بسطامی امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت:  در توزیع اعتبارات امسال مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای بازسازی و احداث یادمان های شهدا و گلزار شهدای گمنام در نظر گرفته شده است.

وی گفت: خانواده های معزز شهدا به واسطه محبتی که به مردم دارند و دینی که بر گردن جامعه دارند در دل مردم عزیز و گرامی هستند و وظیفه تک تک مسئولان و مدیران است که مرتبا از این عزیزان سرکشی کنند.

بسطامی افزود: اگر روحیه جهاد و ایثار و شهادت و همچنین رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و شجاعت و درایت سردار سلیمانی نبود اکنون داعش و تکفیری ها بر عراق و سوریه مسلط شده بودند.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدای محلات توسط سپاه و بنیاد شهید کاری ارزشمند و قابل تحسین است و باید استمرار داشته باشد.

 
 
 
 
مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
یاد شهداء عزیز، با جلوگیری از اختلاس و رشوه خوارهای میلیاردی و پاکسازی جامعه از تزویر و ریا گرامی داشته می شود. شهدا خود را فدای سرزمینی کردند که وجبی از این مرز و بوم بدست اجانب نیفتد و سختی ها را برای آسایش این ملت به جان خریدند. به نظر اینجانب داشتن روحیه ایثار و فداکاری بهترین راه زنده نگهداشتن یاد شهداست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
میخواین رد گم کنین باز چقدر خوردین که یادمان شهدا میخواین بسازین به جای اینکار فکر اون مردم گرفتار ی باشین که سفرشون کوچیک شده و مریض دارن و از بی پولی نمیتونن برن به پزشک مراجعه کنن دست از این حقه بازیهاتون بردارین و به مردم برسین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار