از آن موقع تاکنون نزدیک به سه ماه می گذرد ،اوایل رابطه استانداری با رسانه خوب پیش می رفت ،در بیشتر نشستها از رسانه ها وحتی کانالهای تلگرامی هم برای حضور درجلسات دعوت می شد ،اما نمی دانیم چه اتفاقی رقم خورد که ناگه همان سبک وسیاق پیشین سلیمانی دشتکی در مواجهه با رسانه ها اجرایی شد و الان استانداری ایلام با رسان هها به استثنا صدا وسیما قهر کرد ه است !
کد خبر: ۵۴۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 19 December 2017

تابناک ایلام ::تاجایی که به یاد داریم همواره بین استانداری ایلام و اصحاب رسانه رابطه تنگاتنگی وجود داشته ،در برنامه و جلسات خبرنگاران حضور مستقیم داشته اند ،برداشت خود را از برنامه ها ونشستها بر روی کاغذ آورده،تجزیه وتحلیل کرده و بعنوان مشاورانی امین استانداری را درراستای انجام امورات ،رفع نواقص و تقویت روند جاری یاری نموده اند.

همان روزی که آقای سلیمانی دشتکی برای سکاندرای استانداری ایلام مطرح شد ،برخی از رسانه ها به تحقیق وجستجوی مشی مدیریتی وی در استان چهارمحل وبختیاری پرداخته وماحصل این تحقیق این یک نکته بود " سلیمانی دشتکی فقط با صدواسیما رابطه خوبی دارد"!

از آن موقع تاکنون نزدیک به سه ماه می گذرد ،اوایل رابطه استانداری با رسانه خوب پیش می رفت ،در بیشتر نشستها از رسانه ها وحتی کانالهای تلگرامی هم برای حضور درجلسات دعوت می شد ،اما نمی دانیم چه اتفاقی رقم خورد که ناگهان  همان سبک وسیاق پیشین سلیمانی دشتکی در مواجهه با رسانه ها اجرایی شد و الان استانداری ایلام با رسانه ها به استثنا صدا وسیما قهر کرده است !

این روزها برگزاری جلسات زیادی ر ادر استانداری شاهدیم ،از میان رسانه های پرتعداد استان فقط صداو سیما دعوت می شود ،انگار نه انگار که دراستان رسانه های دیگری هم وجود دارد ،تازه خبر رسیده که اخبار جلسات بصورت مکتوب به ایرنا وایسنا هم فاکس می شود وتمام!

روابط عمومی استانداری نیز اخیرا از یک کانال با نام "سلیمانی دشتکی " رونمایی کرده واصحاب رسانه را نیز در آن عضو نموده است . اخبار جلسات هم دراین کانال مرتبا گذاشته می شود .اخبار هم به رسانه می رسد ،اما چگونه ؟ قرارنیست که گردانندگان این کانال ،آنچه را که مورد انتظار وهدفآنهاست ،خوارک کرده و به صورت گزینش شده وهدایت شده از طریق همین کانال به خورد رسانه ها داده و آنها هم چشم بسته در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

مشکل ما این نیست که چرا رسانه ها را به جلسات دعوت نمی کنید ،اصلا مگر جلسات بجز زحمت برای خبرنگاران ،چه عایدی دیگری می توانند داشته باشد .؟! گله مندی ما این است که اعتماد مدیران استانداری به رسانه ها در عمل مخدوش است ،رسانه ها را بیگانه فرض می کنند ،انتقادات مشفقانه واحیانا حاشیه نگاری های آنان را درراستای منافع خود نمی بینند وگرنه دلیلی بر حذف رسانه ها از جلسات استانداری ویا ارسال اخبار هدایت شده برای آنان وجود ندارد!

بهترآن است ،نگاه جدیدی که در مدیران استانداری ایلام نسبت به رسانه ها شکل گرفته ،تغییر یافته وبصورت واقع بینانه پذیرای نقش وجایگاه محوری رسانه در توسعه باشند .یقینا قهر بارسانه به جز خسران و اخلال در مسیر توسعه وپیشرفت استان و کند شدن حرکت توسعه ای ،ثمردیگری بدنبال نخواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار