رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری استان ایلام 40 درصد کاهش یافته است که امیدواریم این روند تا پایان سال تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 19 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: بیشترین تخلفاتی که طی مدت یاد شده توسط ماموران پلیس راهور ثبت و گزارش شده توقف دوبله و توقف در گذرگاه عابر پیاده بوده است.
 
وی افزود: خیابان های شهر ایلام به هیچ وجه پاسخگوی این حجم از تردد خودروها نیست و عرض کم معابر و نبود فضای پارک خودروها بویژه در هسته مرکزی شهر بر این موضوع دامن زده است.
 
رئیس پلیس راهور ایلام یادآور شد: تمرکز زدایی از هسته مرکزی و انتقال برخی صنوف به نقاط دیگر همچون مراکز پزشکی و درمانی و نمایشگاه های اتومبیل و دست فروشان در ساماندهی وضعیت ترافیکی شهر ایلام تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 
سرهنگ ناصری تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون میزان تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری استان ایلام 40 درصد کاهش یافته است که امیدواریم این روند تا پایان سال تداوم داشته باشد.
 
وی از افزایش 12 درصدی توقیف خودرو و 11 درصدی موتورسیکلت های متخلف در مدت یاد شده خبر داد و گفت: همچنین در این بازه زمانی میزان ضبط گواهینامه های رانندگان خاطی نیز سه درصد افزایش یافته است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام اضافه کرد: شماره گذاری خودروهای جدید در استان در این مدت 32 درصد کاهش ولی صدور گواهینامه 9 درصد افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار