فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: ‍ نقش پلیس استان در صیانت از آثارتاریخی فرهنگی قابل تقدیر و تحسین است.
کد خبر: ۵۴۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 19 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی احمدبیگی، اظهار داشت: نقش پلیس استان در صیانت از آثار تاریخی فرهنگی در سطح استان و برخورد آن با مجرمین ، بسیار ارزشمند بوده به نحوی که بیش از قریب 80 درصد دستگیری‌ها وکشفیات در زمینه جرایم میراث فرهنگی مرهون تلاش صادقانه و همکاری بسیارخوب مجموعه انتظامی استان با پوشش عملیاتی ماموریت های یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی است .

وی افزود : با عنایت و تدبیر سردار یاری فرماندهی محترم انتظامی استان پوشش عملیاتی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی و برخورد با مجرمینی که علیه میراث فرهنگی فعالیت داشته در دستورکار پلیس استان قرار دارد . 

وی همچنین از اهتمام ویژه پلیس استان و نقش مقتدرانه آن در جهت حراست از آثار تاریخی فرهنگی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با عنایت به تدابیر سردار فرمانده محترم انتظامی استان ، مدیران محترم ادارات تابعه اداره کل با هماهنگی و همکاری مجموعه پلیس در شهرستان ها ، گشت های تلفیقی را در محدوده مناطق تاریخی را تقویت و با فرد یا افرادخاطی که به انحاء مختلف به میراث ارزشمند تاریخی فرهنگی تعرض می‌کنند قاطعانه برخورد کنند.

احمدبیگی حضور مقتدر و هوشمندانه پلیس استان را ضامن امنیت عمومی و اجتماعی دانست و بیان داشت : رویکرد سال‌های اخیر پلیس استان ایلام که مردم محوری با جلب مشارکت‌های اجتماعی بوده بسیار موفق عنوان و خاطرنشان ساخت خوشبختانه کارنامه پلیس استان ایلام در این زمینه قابل تحسین و تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار