امام‌جمعه ایلام گفت: ترامپ با اقدام اخیر خود رهبران سازش‌کار و دولت‌های دست‌نشانده برخی از کشورهای عربی را به رسوایی کشانید و از چهره خائنانه آن‌ها پرده‌برداری کرد، اما اقدام ترامپ باعث خروش یکپارچه جهان اسلام علیه رژیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود گردید.
کد خبر: ۵۳۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 15 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ آیت‌الله محمد نقی لطفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: تصمیم احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، شکست بسیار بزرگ و سنگینی دیگری را متوجه محور آمریکایی، اسرائیلی و رژیم صعودی کرد.

وی افزود: ترامپ با اقدام اخیر خود رهبران سازش‌کار و دولت‌های دست‌نشانده برخی از کشورهای عربی را به رسوایی کشانید و از چهره خائنانه آن‌ها پرده‌برداری کرد، اما اقدام ترامپ باعث خروش یکپارچه جهان اسلام علیه رژیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود گردید.

وی گفت: رژیم سعودی برای تقویت ارکان رژیم صهیونیستی پیشنهاد جمله نظامی به غزه و کرانه باختری و تحت سیطره قرار دادن این دو منطقه را به سران اسرائیل داده است تا به‌این‌ترتیب راه هرگونه تحرکات فلسطینیان و تا تلاش‌های هر کشور عربی برای آزادسازی فلسطین بسته شود و در این صورت حق بازگشت آوارگان فلسطین پایمال شود.

وی در برخی دیگر از سخنانش ناکارآمدی و ضعف در مدیریت تیم اقتصادی دولت عامل اصلی رکود و بیکاری در جامعه است.

وی بابیان اینکه رکود و بیکاری مهم‌ترین چالش جامعه امروز ایران است، افزود: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی امکان‌پذیر است.

لطفی تصریح کرد: بالا رفتن قیمت ارز و سکه به کدام دلیل صورت می‌پذیرد، افزایش قیمت دلار به قیمت ۴۲۰۰ تومان سکوت و بی‌میلی رسانه و فعالان اقتصادی اصلاح‌طلب به چنین بحرانی بسیار قابل‌توجه است.

وی ادامه داد: البته قیمت‌های بالای دلار و ارز تنها بخشی از ناکارآمدی‌ها در سیستم اقتصادی و مدیریتی کشور را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه ایلام بیان داشت: شایعه گران شدن بنزین و تائید برخی از مسئولان دولتی، به‌طورقطع موجب نارضایتی مردم و ناامیدی مردم از عملکرد دولت است.

وی گفت: مردم استان ایلام به‌شدت از عدم توجه دولت به‌ویژه وزارت راه گله دارند که جهت تکمیل خطوط راه‌آهن پنج استان اقدام می‌کنند، باکمال تأسف از ناحیه مسئولان ارشد اقتصادی و توسعه استان‌ها، نامی از ایلام برده نشده و این استان به فراموشی سپرده می‌شود و این را بی‌عدالتی و جفای به مردم استان می‌دانیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار