رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در ۸ ماهه اول سال جاری در تعداد تصادفات منجر به فوت حدود ۱۲ درصد و در تعداد متوفیان حدود ۸ درصد برابر آمار پزشکی قانونی کاهش را شاهد بوده ایم.
کد خبر: ۵۳۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 13 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده  عمده دلیل تصادفات را ناشی از سرعت غیر مجاز و غیر مطمئنه دانست و اظهار داشت: بیشترین وسایل نقلیه سهیم در تصادفات ، سواری ها بوده اند.

وی افزود: طی این مدت بیشترین برخورد با تخلفات از سوی پلیس راه مربوط به سرعت غیر مجاز بوده و در طول این دوره تعداد یک هزار و ۳۸۲ خودرو و ۶۳۸ موتور سیکلت متخلف روانه پارکینگ شده اند و تعداد ۲۵۵ گواهینامه رانندگی نیز ضبط و رانندگان از رانندگی محروم شده اند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: پرترددترین محور استان محور ایلام- مهران است و ما تمرکز ویژه ای بر وضعیت ترافیکی این محور داریم.

وی در پایان گفت: عموم مردم و به ویژه خانواده های عزیز که در حال تردد و مسافرت هستند بدانند که صرفا با رعایت سرعت مجاز و مطمئنه شاهد کاهش چشمگیر وقوع و شدت تصادفات رانندگی خواهیم بود و ما از سرنشینان وسایل که معمولا خانواده ها هستند تقاضا داریم که به راننده تذکر و یادآوری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار