استاندار ایلام با بیان اینکه تندیس زنده یاد «علیرضا محمدی» ساخته می‌شود، گفت: اهداء عضو از ارزش والایی برخوردار است
کد خبر: ۵۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 12 December 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با خانواده زنده یاد «علیرضا محمدی» اظهار کرد: اهداء اعضای پیکر این زنده یاد به هشت نفر دیگر حیات دوباره بخشید و این موضوع از ارزش والایی برخوردار است .

وی اقدام خانواده این جوان در اهداء اعضای بدنش را بسیار ارزشمند دانست و گفت: موضوع اهداء عضو در شهرهای بزرگ کشور مرسوم است اما در استان‌های زاگرس نشین این موضوع نیازمند فرهنگسازی بیشتری است .

استاندار ایلام اقدام خانواده محمدی را در فرهنگسازی این موضوع در بین خانواده های ایلامی بسیار موثر و ماندگار دانست و افزود: اهداء اعضای پیکر این جوان به هشت نفر دیگر حیات دوباره بخشید و این موضوع ار ارزش والایی برخوردار است .

سلیمانی دشتکی، مشیت الهی را بر حادث شدن این اتفاق دانست و گفت: آنچه خواست پروردگار باشد رخ می‌دهد و خداوند اگر از روی حکمت یک در را ببندد، از روی رحمت درهای بسیاری را باز خواهد کرد .

استاندار ایلام، اقدام مادر علیرضا محمدی در اهداء اعضای پیکر جگرگوشه اش را منحصر به فرد توصیف کرد و گفت: اکنون قلبی که قرار بود زیر خروارها خاک ساکت شود، به تپش ادامه داده و در بدن دیگری زنده می‌ماند و این کار بزرگ فقط از عهده‌ی قهرمانان واقعی زندگی برمی‌آید .

دکتر «طالب صادقیان» شهردار ایلام نیز در ادامه این دیدار گفت: چندین پروژه جدید در شهر ایلام در حال احداث است که با هماهنگی خانواده این مرحوم، در یکی از پارک های جدید الاحداث اِلِمان مفهومی و تندیس زنده یاد علیرضا محمدی ساخته می‌شود .

صادقیان افزود: پیشنهاد نامگذاری یکی از معابر شهر ایلام به نام این جوان، به کمیسیون مربوطه ارائه و در صورت تصویب، این اقدام انجام خواهد شد .

لازم به ذکر است، زنده یاد علیرضا محمدی هفته گذشته در هنگام کار دچار حادثه و مرگ مغزی شد؛ خانم فرنگیس محمدیاری؛ مادر این جوان ایلامی اعضای پیکر فرزندش را به افراد نیازمند اهداء کرد تا با این اقدام خود به هشت نفر زندگی دوباره ببخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار