تابناک / دومین جلسه ساماندهی بازار لنگرود با حضور دادستان محترم ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهرلنگرود و سایر مسئولین محترم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 11 December 2017
 
دومین جلسه ساماندهی پارک لنگرود با حضور مسئولین مورخ 96/9/16

 
تابناک / دومین جلسه ساماندهی بازار لنگرود با حضور دادستان محترم ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهرلنگرود و سایر مسئولین محترم شهر برگزار شد.

این جلسه حول محور های مختلف از جمله میوه فروشهای سیار، سدمعبر مغازه داران و صنوف مزاحم ، جانمایی برای دستفروشان و ایجاد انگیزه و زیباسازی بازار بحث و تبادل نظر گردید و با توجه به تأکید دادستان محترم شهرستان لنگرود و تایید اعضا قرار بر اجرای مرحله به مرحله طرحهای ساماندهی گذاشته شد.

 
 
جلسه هم اندیشی شهردار، اعضای شورا و جمعی از جوانان درخصوص المان های سطح شهر
 

روز 18 آذر جلسه ای با حضور سید مهدی رجائی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود و جمعی از مهندسین جوان شهر در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد. در این جلسه تعدادی از مهندسین ، طرح های پیشنهادی خود را برای ساخت المان و طرح هندسی میدان امام حسن مجتبی(ع) و پارک آزادی شهر لنگرود به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود ارائه دادند.

 
 
روند پیشرفت ساخت جایگاه نگهداری از سگهای ولگرد در روستای خالکیاسر توسط شهرداری لنگرود

 
 
بازدید اعضای شورا به همراه مسئول واحد فضای سبز شهرداری از گلخانه شهرداری لنگرود
 
 

 
 
بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر از روند پیشرفت ساخت المان جدید میدان معلم

 

کاشت گلهای فصلی در بلوارهای سطح شهر توسط نیروهای فضای سبز مورخ 96/8/24


 
 
لکه گیری و روکش آسفالت مسیر چالکیاسر به سمت ۳۵ متری آزادگان به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع

چالکیاسر, شهرداری لنگرودچالکیاسر, شهرداری لنگرود

 

اجرای آسفالت خیابان شورا از میدان طبیعت تا میدان مصلی با آسفالت تراش به مساحت 20000 متر مربع


 
 
پروژه نصب جدا کننده در ایستگاههای تاکسی
 
یکی از راهکارها برای ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و جلوگیری از ورود خودروهای مسافربر شخصی به محدوده ایستگاه‌های تاکسی نصب جداکننده در ایستگاه‌های تاکسی است.
 مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری لنگرود عنوان کرد: به این منظور سازمان تاکسیرانی شهرداری لنگرود اقدام به نصب جداکننده‌های پلاستیکی در ایستگاه‌های تاکسی در خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید بهشتی و جاده چمخاله  نمودکه این امر در ساماندهی و تردد آسان‌تر خودروهای تاکسی نیز موثر است.
 مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری لنگرود تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه نیز 140 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

 
 
بهسازی و اصلاح فضای سبز بلوار میانی خ امام ره و شهید بهشتی

در راستای بهسازی و اصلاح فضای سبز بلوار میانی خیابان امام خمینی(ره) وخیابان شهید بهشتی واحد فضای سبز شهرداری لنگرود اقدام به تعبیه گلدان با گلهای متنوع در بلوارهای سطح شهر نموده تا با توجه به تراکم جمعیت و ترافیک ناشی از وسایل نقلیه از حالت سنگی و بی روحی درآمده  و طراوت و زیبایی را به شهروندان هدیه نماید.


 
 
آغاز رنگ آمیزی ایستگاه های تاکسی سطح شهر توسط سازمان حمل و نقل شهرداری لنگرود
 
به منظور زیباسازی و مشخص نمودن ایستگاههای تاکسی سطح شهر، سازمان  شهرداری لنگرود اقدام به رنگ آمیزی و خط کشی زمینه ایستگاه های تاکسی بر طبق استانداردهای ترافیکی نمود.این عملیات از خیابان شهید بهشتی آغاز شده که به ترتیب در کلیه معابر شهر و محلات اجرا خواهد شد .

 
 
اجرای پروژه آسفالت بلوار شهید ثابت قدم کیاکلایه با حضور مهندس رجائی شهردار لنگرود به مساحت 15000 مترمربع از میدان امام حسین (ع) تا میدان کیاکلایه در دو لاین رفت و برگشت

 
 
شن ریزی و تسطیح کوچه هلال واقع در محله چالکیاسر توسط نیروهای واحد امانی شهرداری لنگرود

 
 
بازدید میدانی شهردار لنگرود و رئیس شورا  از روند پیشرفت ساخت دیواره سنگی حاشیه رودخانه جنب وادی به طول ۳۰۰ متر

 
 
رنگ آمیزی تندیس میدان بسیج

 
 
لکه گیری مسیر حفاری جنب میدان مادر به سمت لیلاشهر به طول 150 متر

 
 
کاشت گل بنفشه وشمشاد در میدان بسیج توسط نیروهای فضای سبز

 
 
شروع  آسفالت مسیر بلوار فردوس  از ابتدای پل درویشانبر تا میدان شهیدان آذرارجمند در دو لاین رفت و برگشت به مساحت 20000 مترمربع

 
 
بازسازی دیوار محوطه آتش نشانی شماره 1 واقع در بلوار سعدی توسط نیروهای پرتلاش واحد آتش نشانی

 
 
ادامه لایروبی نهرآلوخ فک
 

این نهر که از ابتدای خیابان 35 متری آزادگان آغاز و تا 5 کیلومتری خیابان جمهوری(جاده چمخاله ) ادامه دارد موجب کاهش آبگرفتگی چندین منطقه از مسیرهای اصلی شهر شامل: چالکیاسر،موبندان،میدان امام حسن مجتبی(ع)،خیابان 12 متری،خیابان 35 متری آزادگان و میدان بسیج میشود.


 
 
حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و نمازگزاران لنگرودی در راهپیمایی ضدآمریکایی و اسرائیلی در محکومیت اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی توسط رئیس جمهور آمریکا

 
 
سومین برد ۳-۲ شهرداری لنگرود٬ اینبار در خانه ستارگان شمال
 
در ادامه رقابت های لیگ والیبال استان گیلان و از هفته سوم این بازی ها٬ تیم والیبال شهرداری لنگرود که میهمان تیم ستارگان شمال چابکسر بود٬ موفق شد در یک بازی مهیج و جذاب، تیم بدون باخت چابکسر را در زمین خود به زانو درآورد.

این برد در حالی به دست آمد که ست اول بازی با حساب 25 بر 19 به سود تیم میزبان رقم خورد. اما ست دوم و سوم این بازی را شهرداری لنگرود با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 16 به سود خود پایان داد.
ست چهارم بازی را نیز تیم ستارگان شمال چابکسر با نتیجه 25 بر 20 به نفع خود رقم زد تا برنده این دیدار جذاب و دیدنی در ست پنجم مشخص شود، و این تیم شهرداری لنگرود بود که با یک بازی حساب شده توانست این ست را نیز با حساب 15 بر 11 به نفع خود پایان دهد و در نتیجه برنده این بازی باشد.
این سومین برد شهرداری لنگرود با نتیجه مشابه 3 بر 2 است که دو بازی در زمین حریفان و یک بازی در لنگرود انجام پذیرفته است.
در پایان هفته سوم رقابت های لیگ والیبال استان و در جدول گروه 4 این بازی ها؛ تیم ستارگان شمال چابکسر با 7 امتیاز صدر نشین است٬ تیم شهرداری لنگرود به 6 امتیاز در جایگاه دوم ٬ تیم چای رفاه لاهیجان با 4 امتیاز در جایگاه سوم ٬ و شهرداری کوچصفهان با 1 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

 
 
نائب قهرمانی تیم والیبال بانوان شهرداری لنگرود در پایان دور رفت لیگ والیبال استان گیلان
 

در آخرین بازی از دور رفت مرحله گروهی لیگ والیبال استان ، تیم والیبال بانوان شهرداری لنگرود موفق به شکست 3 بر 1 تیم فومن گردید بدین ترتیب این تیم با دو برد و یک باخت ، پس از تیم انزلی در رده دوم جدول گروهی مسابقات قرار گرفت.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایمان رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
سلام ضمن خسته نباشید به شما از کمبودهای المان شهری در لنگرود بیشتر بنویسید تا شهردار محترم پی گیری کنند ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار