مسئولان تیم فوتسال هیئت قم انصراف خود را از لیگ برتر تکذیب کردند و اتهاماتی را به هیئت‌رئیسه کمیته فوتسال فدراسیون نسبت دادند.
کد خبر: ۵۳۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک قم، پس از دیدار تیم هیئت قم و پارسیان شهر قدس که نماینده استان با نتیجه سنگین 9 بر 2 شکست خورد، سقوط این تیم به لیگ دسته اول قطعی شد تا دیگر امیدی برای بقا وجود نداشته باشد.

یک روز پس‌ از این مسابقه اخباری مبنی بر انصراف تیم هیئت فوتبال استان قم منتشر شد که واکنش جدی مسئولان فدراسیون و اعضای هیئت‌رئیسه را در پی داشت و همین منجر شد تا تصمیم مسئولان تغییر کند.

در حالی‌که کریم بهرامی در گفت‌وگو‌هایی با رسانه‌های گوناگون بر انصراف تیم به علت مشکلات مالی تأکید کرده بود صبح امروز طی انتشار بیانیه‌ای تمام مطالب را تکذیب کرد.

در بخشی از متن این بیانیه آمده است که تیم فوتسال هیئت فوتبال قم هیچ‌گاه کتباً یا شفاها تقاضای انصراف از لیگ برتر را به کمیته فوتسال یا فدراسیون فوتبال ارائه نکرده و تنها درخواست کمک و مشورت برای به پایان رساندن مسابقات تا پایان فصل داشته که مسئولان مربوطه نیز وعده داده‌اند همراهی لازم را انجام می‌دهند.

اما نکته جالب‌توجه اتهامات و توهین‌هایی است که هیئت قم به عضو هیئت‌رئیسه کمیته فوتسال نسب داده‌ است و در آن آمده: ضمناً آقای منصوری که عنوان کرده‌اند امتیاز لیگ یک هم از تیم فوتسال هیئت فوتبال قم گرفته می‌شود، خودشان به‌صورت غیرقانونی در هیئت‌رئیسه کمیته فوتسال حضور دارند چراکه نماینده هیچ باشگاه و تیم لیگ برتری یا هیئت فوتبال استان‌ها نیستند.

آقای منصوری اعلام کردند تیم هیئت قم نتوانسته اسپانسر جذب کند اما لازم است گفته شود امثال ایشان حامیان مالی را فراری داده‌اند و گرنه طی سالیان اخیر این مشکل وجود نداشته و اسپانسر بوده است، ضمن اینکه تأمین اسپانسر در تمام کشور یک موضوع درون باشگاهی است و ارتباطی به فرد دیگری ندارد.

تا زمانی که آقایان کفاشیان و سلیمانی به‌عنوان رئیس و دبیر کمیته فوتسال فعالیت دارند، نیازی نیست فرد دیگری برای فوتسال قم تصمیم‌گیری کنند، شأن فوتسال قم بالاتر از این است چنین افرادی بخواهند راجع به آن اظهارنظر داشته باشند.

وقتی رئیس و دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال همراهی لازم را با ما داشته‌اند، پاسخ مثبتی به درخواست کمک به تیم ما داده‌اند و از سوی دیگر نیز هیئت فوتبال استان قم نه شفاها و نه کتباً اعلام انصراف کرده، ضرورتی ندارد فردی که باید برای فوتسال شهر 20 هزار نفری صحبت کند راجع به فوتسال بزرگ قم تصمیم بگیرد.

این مطالب هیئت فوتبال علیه یک عضو هیئت‌رئیسه فوتسال کشور قطعاً با جوابیه‌ای همراه خواهد بود چراکه کمیته فوتسال از ابتدا به دلیل کم‌کاری هیئت قم ارتباط خوشایندی با این تیم نداشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار