نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت : نماز بهترین وسیله برای برخورد با چالش های اخلاقی است و روی آوری به آن، انسان را از مسیر انحراف باز می دارد.
کد خبر: ۵۳۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در اجلاس استانی نماز اظهار کرد: جایگاه نماز در معارف دین مبین اسلام برجسته و بسیار ارزشمند است چراکه از مهم ترین دستورهای الهی و معراج انسان بسوی ملکوت است.
 
وی افزود: کسانیکه به مقام عالی انسانی و الهی رسیده اند، به نماز و اقامه آن در اول وقت اهمیت داده و با این فریضه مانوس شده اند.
 
امام جمعه ایلام با تاکید بر ضرورت توجه به اسرار نماز یادآور شد: نماز بهترین وسیله برای برخورد با چالش های اخلاقی است و روی آوری به آن، انسان را از مسیر انحراف باز می دارد.
 
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: خوشبختانه همه دولت ها به مساله نماز اهتمام داشته و امید است خروجی این نشست ها اقامه هرچه گسترده تر نماز جماعت و جمعه در سراسر این استان باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این اجلاس با ذکر اینکه 26 هزار نفر از دانش آموزان این استان پارسال در مسابقه فرهنگی نماز مشارکت کردند، گفت: 700 گفتمان دینی در این مدت در مدارس استان تشکیل شده است.
 
علی بیرانوند افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده اقامه نماز جماعت در 760 مدرسه برپا می شود و 200 روحانی برای اقامه نماز جماعت در مدارس با این اداره کل مشارکت دارند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار