رئیس هیات کونگ فو ایلام گفت: کژال بختیاری و فرید اشنودی نمایندگان ایران و از ورزشکاران ایلامی در دومین دوره رقابت های آسیایی توآی به میزبانی مشهد موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدند و تیم ایران را صاحب مقام نخست آسیا کردند.
کد خبر: ۵۳۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 11 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ عادل شاه کرم  اظهار کرد: دومین دوره رقابت‌های آسیایی توآی که در سالن شهید بهشتی مشهد با حضور 13 تیم آغاز شده بود با قهرمانی تیم ملی ایران در بخش انفرادی و تیمی به پایان رسید.
 
وی افزود: ایران با چهار نماینده در بخش آقایان و سه نماینده در بخش بانوان در این مسابقات حضور داشت که کژال بختیاری به عنوان کاپیتان تیم ملی بانوان در دره سنی بزرگسالان، سعید شعبانی بعنوان مربی تیم ملی و فرید اشنودی به عنوان بازیکن هر سه از ایلام در این رقابت ها حضور داشتند.
 
شاه کرم یادآور شد: در این رقابت‌ها در بخش بانوان تیم‌هایی از کشورهای ایران، اردن، افغانستان، ازبکستان، اندونزی، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، تایلند، مالزی، قزاقستان، قرقیزستان و عراق حضور داشتند.
 
وی با بیان اینکه این مسابقات با برتری ورزشکاران ایلامی به پایان رسید، گفت: در بخش بانوان در وزن منفی 54 کیلو گرم کژال بختیاری مبارز برجسته استان ایلام و نماینده ایران مقام اول و مدال طلای این وزن را بدست آورد.
 
وی ادامه داد: نیلاب آشوری از افغانستان مقام دوم، متمایل رابیووا از ازبکستان و دایانا کال دی بوکوا از قزاقستان به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.
 
رئیس هیات کونگ فو ایلام گفت: در بخش آقایان نیز که با حضور 17 تیم برگزار شد، فرید اشنودی در وزن منفی 54 کیلو گرم با غلبه بر حریفان خود سکوی نخست رقابت ها و مدال طلا را کسب کرد.
 
شاه کرم یادآور شد: در این مسابقات در بخش آقایان تیم افغانستان مقام دوم و تیم قزاقستان مقام سوم را کسب کردند.
 
به گزارش ایرنا، ورزشکاران کونگ فو کار ایلامی تاکنون 2 مدال جهان توسط محمدصادق شعبانی و قاسم شاه کرم، طلای جهان توسط کژال بختیاری و مدال نقره مسابقات جهان اسلام توسط کوروش هومانی کسب کرده اند.
 
دومین دوره مسابقات آسیایی توآی از ۱۸ تا ۱۹ آذر ماه جاری با حضور 30 تیم در 2 بخش آقایان و بانوان در مشهد برگزار ‌شد.
 
770 ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی کونگ فو در 2 بخش آقایان و بانوان در استان ایلام فعالیت می کنند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار