فرمانده انتظامی استان ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه قدس و فلسطین پاره تن اسلام است و از آن جدا نخواهد شد گفت: توطئه جدید استکبار ره به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۵۳۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 09 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار "نورعلی یاری" اظهار داشت: مسلمانان امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد و همدلی در مقابل استکبار هستند.
 
وی افزود: دشمنان اسلام در هفته وحدت ، تحرکاتی را انجام داده تا قدس شریف ، قبله اول مسلمین را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی انتخاب و با این کار خود توطئه ای جدیدی را علیه مسلمانان آغاز کنند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: نام و یاد فلسطین و قدس باید همیشه در ذهن‌ها باقی بماند و همه مسلملنان در حمایت از مظلومین جهان و مبارزه با استکبار جهانی بایستی در مقابل این توطئه جدید ایستادگی کنند.
 
وی افزود: اقدام خارج از عرف و توطئه جدید ترامپ در قبال قدس اشغالی مبنی بر معرفی کردن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی،انشاءالله با اتحاد وهمدلی مسلمانان ناکام خواهد ماند.
 
سردار یاری با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست جنایتکار بلافاصله پس از شکست مفتضحانه داعش ، توطئه جدیدی را آغاز کرده‌اند گفت: امت اسلامی با هوشیاری و به پشتوانه قدرت ایمان توانست توطئه‌ دشمنان و تروریست‌های تکفیری را برچیند واین توطئه جدید را نیز خنثی خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت نیروی انتظامی امروز همگام و همراه با مردم ضمن تامین امنیت در راهپیمایی محکومیت این اقدام استکبار شرکت خواهد کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار