فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: ماموران انتظامی این شهرستان جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی به محل تجمع کشاورزان که برای تصرف املاک سازمان اتکا جمع شده بودند به روستای جلیزی اعزام شدند که در این راستا اهالی بدون هیچ گونه دلیل خاصی با پرتاب سنگ و استفاده از چوب و چماق از انجام ماموریت پلیس جلوگیری کردند.
کد خبر: ۵۳۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 06 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ "منوچهر  مکی" در خصوص این خبر اظهار کرد : اهالی روستای جلیزی جهت تصرف زمین های کشاورزی منطقه که برابر اسناد  صادره از مراجع رسمی جزء املاک سازمان اتکا می باشند، قصد تصرف و تخریب وسایل سازمان اتکا را داشتند.

 سرهنگ  مکی تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان دهلران طی چندین جلسه جهت پیشگیری از وقوع هر نوع درگیری احتمالی با دعوت از اعضای شورای تامین، بزرگان، شیوخ روستای جلیزی و نماینده مرجع قضایی در محل سازمان اتکا به مردم اطلاع رسانی شد که حق تجمع غیرقانونی و اعمال خلاف قانون را ندارند  و مطالبات خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند .

 وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان دهلران جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از هرگونه حادثه  احتمالی به محل اعزام شدند که در این راستا اهالی روستای جلیزی بدون هیچ گونه دلیل خاصی با پرتاب سنگ و  استفاده از چوب و چماق از انجام ماموریت پلیس جلوگیری کردند.

 فرمانده  انتظامی شهرستان دهلران یاد آور شد: در این ماموریت تعداد 12 نفر از کارکنان انتظامی شهرستان دهلران توسط اهالی روستا که بیش از 700 نفر  بودند مجروح  و به مراکز درمانی اعزام شدند.

 سرهنگ مکی  در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی و دستور ویژه دادستان شهرستان دهلران مبنی بر دستگیری منازعان و توقیف وسایل نقلیه، تعداد 15 نفر از عوامل درگیری با ماموران ، تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت، 4 دستگاه تراکتور و 2 دستگاه خودرو سواری دخیل در درگیری  دستگیر و توقیف شدند.

وی ادامه داد: تحقیقات جهت دستگیری محرکان اصلی و سایر مهاجمان و افرادی که  به ماموران حمله ور شده  و اموال سازمان اتکا  را تخریب  کرده اند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به انتشار خلاف واقع کلیپ ها و مطالب ارائه شده از طریق کانال های تلگرامی اشاره کرد و گفت: عامل اصلی انتشار از طریق پلیس فتا شناسایی و از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

سرهنگ مکی در پایان توصیه کرد که مردم پایبند به قوانین و مقررات باشند و از درگیری  و تجمع غیرقانونی خودداری و خواسته ها و مشکلات خود را با ارائه اسناد و مدارک لازم از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری کنند و از فرافکنی در فضای مجازی توسط افراد سودجو و فرصت طلب اجتناب نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار