معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: فراخوان اسناد، شناسایی پیمانکار و مناقصه اجرای طرح زیرگذر چهارراه رسالت، خیابان آیت اله حیدری شهر ایلام هفته آینده برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 07 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا سروری اظهار کرد: طراحی های فنی مربوط به اجرای طرح انجام شده و تمامی مصوبات شورای ترافیک، محیط زیست و پدافند غیرعامل این طرح نیز اخذ شده است.
 
وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 80 میلیارد ریال و زمان اجرای آن 12 ماه برآورد شده است، یادآور شد: زیرگذر رسالت به طول 430 متر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام واقع در خیابان آیت اله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام ادامه دارد.
 
وی یادآور شد: این زیرگذر به صورت زیرزمینی و با شیب مناسب 4 درصد و در دو خط رفت و برگشت هر کدام به عرض استاندارد 3.65 متر احداث می شود و در کنار آن دسترسی های حاشیه ای به دیگر نقاط شهر ایجاد خواهد شد.
 
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام با بیان اینکه ایجاد زیرگذر میدان شهید کشوری در دست اقدام است و طراحی ها و ملاحظات این طرح نیز انجام شده است، گفت: با توجه به اینکه زمان برآورد شده برای اجرای این طرح 12 ماه است تلاش می شود به منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از اختلال بلند مدت در تردد شهروندان اجرای 2 طرح زیرگذر رسالت و شهید کشوری به طور همزمان انجام شود.
 
سروری اضافه کرد: طرح زیرگذر کشوری نیز به طول 430 متر از روبروی ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار مدرس تا روبروی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بلوار آزادی ادامه دارد و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن 85 میلیارد ریال برآورد شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه با توجه به تجربیات تلخ گذشته در اجرای این 2 طرح به دنبال انتخاب پیمانکار قوی و با توان مالی بالا هستیم، یادآور شد: مناقصه اجرای این طرح ها به صورت 2 مرحله ای انجام خواهد شد و تنها پاکت پیشنهاد قیمت شرکت هایی باز خواهد شد که در مرحله ارزیابی فنی و کیفی نمره لازم را کسب کرده باشند.
 
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: در طول زمان اجرای این طرح ها به شدت همکاری و همراهی شهروندان ضروری است و با توجه به اینکه بالای 80 درصد خودروهای شهر ایلام تک سرنشین هستند از مردم درخواست می شود در زمان اجرای طرح ها از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
 
سروری اضافه کرد: در طول اجرای طرح بلوار اصناف و بلوار مدرس به عنوان جایگزین برای دسترسی مردم مناطق جنوبی شهر به مناطق شمالی در نظر گرفته خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
ایرنا
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار