دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام گفت: در6 ماهه نخست سال جاری در مجموع 763 پرونده برای رسیدگی به تخلفات خاطیان شکل گرفت که افزایش 15 درصدی در مقایسه با دوره مشابه پارسال را نشان می دهد.
کد خبر: ۵۳۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 04 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی نجات سلیمانی اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده های کشف شده در حوزه قاچاق کالا و ارز این استان طی 6 ماه نخست سال جاری 56 میلیارد و 620 میلیون و 66 هزار ریال بوده است.
 
وی گفت: این مقدار در دوره مشابه سال گذشته 43 میلیارد و 372 میلیون و 491 هزار ریال بود که از افزایش 31 درصد ارزش ریالی پرونده های کشف شده در این استان خبر می دهد.
 
وی افزود: طی مدت یاد شده در مجموع 763 پرونده برای رسیدگی به تخلفات خاطیان شکل گرفت که افزایش 15 درصدی در مقایسه با دوره مشابه پارسال را نشان می دهد.
 
دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 87 هزار و 707 کیلوگرم انواع مواد غذایی قاچاق در این استان شناسایی شد که از کاهش 15 درصدی به نسبت پارسال حکایت دارد، چراکه سال گذشته در همین دوره زمانی 103 هزار و 285 کیلوگرم از این مواد کشف و ضبط شده بود.
 
سلیمانی همچنین از کاهش 81 درصد کشفیات لوازم یدکی وسایط نقلیه قاچاق در استان خبر داد و تاکید کرد: سال گذشته و در 6 ماه نخست 20 هزار و 481 دستگاه از این وسایل توسط دستگاه های ضابط در استان شناسایی و ضبط شد که این تعداد امسال به یک هزار و 864 دستگاه کاهش یافته است ، ولی در زمینه کشف خودرو سال گذشته هیچ موردی نداشتیم درحالیکه امسال 6 دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است.
 
 
 
 
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار