سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان درگفتگو با تابناک ؛
جواد شرفخانی گفت: اصلاح طلبان استان باید هوشیار باشند که عده ای که تازه وارد جریانات سیاسی استان شده اند نباید موفق به ایجاد اختلاف و تفرقه در میان جنبش اصلاح طلبی استان شوند و اتحاد و انسجام همه اصلاح طلبان رمز موفقیت و تداوم مسیر اصلاح طلبی می باشد.
کد خبر: ۵۳۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 01 December 2017
از همان زمانی که شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام ،موضوع تغییر مدیران استان را با استاندار پیشین ایلام مطرح نمود ومتعاقب آن این درخواست با مقاومت وبی توجهی مروارید ودرنهایت رای گیری شورا با موضوع عدم ابقای وی بعنوان استاندار ایلام مواجه شد ،کشکمش های سیاسی این شورا با بخشی  از اصلاح طلبان آغاز ودر نهایت منجر به یک شکاف جدی در میان این جریان موثر وپویای سیاسی در استان ایلام شد.
 
به گزارش تابناک ایلام ،در طول مدت فوق که زمان دقیق آغاز آن به هفته های ابتدایی پیروزی حسن روحانی متصل می شود،هرگاه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان به مقوله ای ورود ویا در خصوص موضوعی اعلام موضع نموده ،بخشی از اصلاح طلبان استان در قاموس یک منتقد جدی در مصاف با این شورا ظاهر و در مواجهه با اقدامات وبرنامه های آنان جهت گیری متضادی را اعلام نموده است . 
 
آخرین مورد موضعگیری منتقدین به دیدار دور روز پیش شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با استاندار ایلام مرتبط می شود ،موضوعی که مورد انتقاد جدی بخشی از احزاب وتشکل های اصلاح طلب قرار گرفته است .برهمین اساس خبرنگار ما برای بررسی  چند وچون موضوع ،ماجرا را از سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان جویا شد.
 
دکتر جواد شرف خانی در این خصوص به خبرنگار تابناک ایلام گفت  : شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان بعنوان قوی ترین تشکل سیاسی اعم از اصلاح طلبان و اصول گراها در انتخابات های گذشته توانسته است اعتماد عمومی را به خود جلب نماید. حضور و حمایت چهره های اصیل اصلاح طلب نظیر آقای خاتمی رئیس جمهور سابق، موسوی لاری و ریاست دکتر محمدرضا عارف باعث شده که تقریبا تمامی لیست های شورای سیاست گذاری در انتخابات های مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و ریاست جمهوری با بیشترین رای پیروز انتخابات باشند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در خصوص عدم حضور برخی احزاب اصلاح طلب در این نشست گفت:احزاب به عنوان یکی از ارکان دموکراسی، خود اساس و پایه شورای سیاست گذاری را تشکیل می دهند و هم اکنون نیز به جز یکی دو حزب که هنوز صلاحیت آنها برای عضویت در این شورا مورد تایید قرار نگرفته باقی احزاب اصلاح طلب عضو این شورا هستند.

وی افزود:در دیدار اخیر شورای سیاست گذاری با استاندار محترم ایلام همه اعضا شورا دعوت بودند اما متاسفانه برخی از این عزیزان غایب بودند که تعدادی از آنها تعطیلات پایان هفته  را عامل این عدم حضور اعلام نمودند و برخی دیگر نیز گله مندی هایی در خصوص تغییر و تحولات مدیریت عالی استان بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر داشتند.

شرف خانی در خصوص احزاب شرکت کننده در این دیدار گفت:  در مجموع دبیران و نمایندگان بیش از ده حزب و تشکل اصلاح طلب در جلسه مذکور حضور داشتند که عبارتند از :
_کانون دانش آموختگان استان ایلام
_انجمن اسلامی معلمان
_حزب مردم سالاری
_انجمن اسلامی دانشجویان
_حزب کارگزاران سازندگی
_حزب ایثارگران اصلاح طلب
_حزب اعتدال و توسعه
_خانه کارگر
_مجمع نیروهای خط امام(ره)
_حزب ندای ایرانیان

شرف خانی در خصوص تعامل استاندار با جریانات سیاسی اصلاح طلی گفت:در طول مدت کوتاهی که آقای سلیمانی دشتکی استاندار هستند سه نشست با ستادهای دکتر روحانی که یک نشست آن با هیات رئیسه ستاد مرکزی دکتر روحانی ، یک نشست با احزاب اصلاح طلب و یک نشست هم با شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان داشته اند.

وی در پایان بیان داشت : اصلاح طلبان استان باید هوشیار باشند که عده ای که تازه وارد جریانات سیاسی استان شده اند نباید موفق به ایجاد اختلاف و تفرقه در میان جنبش اصلاح طلبی استان شوند و اتحاد و انسجام همه اصلاح طلبان رمز موفقیت و تداوم مسیر اصلاح طلبی می باشد. 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار