امام جمعه دهلران گفت: نابودی داعش ضربه ای مهلک بود که سردمداران کفر و شرک و رسانه های آنان را مجبور به سکوت کرد.
کد خبر: ۵۲۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 24 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران داعش را حاصل توطئه آمریکا، صهیونیست ها و وهابیت دانست و اظهار کرد: این گروهک با پول و سلاح این کشورها حمایت و پشتیبانی می شد و امروز شاهد نابودی این گروهک بودیم که در واقع نابودی آمریکا و صهیونیست ها بود که جنگ نیابتی در منطقه بر علیه نظام اسلامی راه انداخته بودند و این گروهک به زباله دان تاریخ انداخته شد.
 
وی با اشاره به نامه رهبری به فرمانده سپاه قدس افزود: نابودی داعش پیروزی بزرگی برای انقلاب اسلامی بود و این شکست امروز رسانه ها و سردمداران کفر و شرک را مجبور به سکوت کرده است.
 
امام جمعه دهلران از فرمانده سپاه قدس، بسیجیان و رزمندگان، ملت و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم بخاطر این پیروزی بزرگ تقدیر کرد.
 
موسوی با اشاره به زلزله اخیر استان کرمانشاه و سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کرمانشاه و سرپل ذهاب تاکید کرد: معظم له از مردم تفقد و دلجویی کردند و توصیه هایی داشتند که امیدواریم همه اوامر رهبری در خصوص تثبیت موقعیت این عزیزان و رسیدگی بیشتر به انها جامه ی عمل پوشانده شود.
 
وی با اشاره به هفته بسیج و نقش کارساز بسیج در همه عرصه ها گفت: نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس، مبارزه و خنثی سازی فتنه ها، سازندگی، کارهای اقتصادی، فرهنگی و مذهبی و کمک به محرومان برجسته و ممتاز است.
 
خطیب جمعه دهلران با اشاره به سفر روز گذشته استاندار ایلام به دهلران و مرز چیلات افزود: اقدام و عمل استاندار ایلام در مرز چیلات برای پیگیری تکمیل زیرساخت های آن و تامین اعتبار برای تسریع در عملیات این مرز قابل تقدیر است.
 
وی افزود: استاندار ایلام به جد دنبال مرز چیلات هستند و حضور مدیران کل در این سفر و دستورات استاندار و برگزاری جلسه با مدیران مربوطه در استان برای رفع مشکلات زیرساختی مرز چیلات نشان از عزم جدی برای راه اندازی چیلات است.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به زلزله های اخیر و بارندگی ها گفت: زیر ساخت های شهر دهلران نیازمند کارهای اساسی است که امیدواریم مسئولان، ورای شهر و شهردار در این خصوص عنایت ویژه داشته باشند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار