امام جمعه موقت آبدانان گفت: وجود مقام عظمی ولایت رحمت و برکتی است که جامعه را از هرگونه تهدید و انحراف مصون می کند.
کد خبر: ۵۲۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 24 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی در خطبه های نمازجمعه این هفته آبدانان با اشاره به دیدار عارفانه مقام معظم رهبری با مردم آسیب دیده استان کرمانشاه اظهار کرد: این اقدام بی بدیل و سرشار از عشق و عاطفه ضمن اثرات اداری و اجرایی از نظر اجتماعی و روانی باعث آرامش روحی و کاهش آلام و مصائب مردم زلزله زده شد.
 
وی وجود مبارک رهبری را قوت قلب و چراغ هدایت جامعه دانست و افزود: فرهنگ غنی بسیج یک نعمت الهی و افتخاری است که عزت و اقتدار ملت ایران را در این عالم پرآشوب تضمین کرده است.
 
خطیب نماز جمعه آبدانان با تبریک هفته بسیج اضافه کرد: آزادی 2 کشور مسلمان عراق و سوریه از لوث وجود کثیف داعش و نجات مردم مظلوم این کشورهای همسایه از چنگ خون آشامان حیوان صفت گروه تروریستی تکفیری داعش با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تکیه بر فرهنگ ناب و پویای بسیج اتفاق افتاد.
 
حجت الاسلام اسماعیلی با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (ع) یادآور شد: دسیسه های استکبار جهانی و توسعه حضور خباثت بار جریان ترور و تکفیر در منطقه و خونریزی های رژیم آل سعود در یمن و بحرین و فلسطین با هدایت و حمایت اسرائیل غاصب بخاطر جلوگیری از جهانگیر شدن مذهب ظلم ستیز و کفر برانداز تشیع در دنیا است.
 
وی اقدامات مردم و مدیران و دولتمردان در خدمات رسانی به حادثه دیدگان استان کرمانشاه را ستود و اضافه کرد: وحدت و همدلی و مساعدت مردم و مسئولان در جریان زلزله کرمانشاه عزت و سربلندی و ایثار را در ایران و جهان به نمایش گذاشت./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار