خطیب موقت امام جمعه ایلام ؛
خطیب موقت جمعه شهر ایلام گفت:سیجیان با اخلاص همیشگی خود در عرصه های مختلف حضور یافته و توانسته اند منشا خدمات شایان توجهی برای رفع تنگناهای پیشروی مردم و بویژه اقشار مستضعف و محروم جامعه باشند.
کد خبر: ۵۲۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 24 November 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌ الاسلام شمس الله سراج در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: نهاد مقدس و انقلابی بسیج در مقاطع و بحران های پس از پیروزی انقلاب همواره گره گشای مشکلات کشور بوده است.

 
وی افزود: شجره طیبه بسیج که با فرمان تاریخی امام امت (ره) تشکیل شده روز به روز پرتوان تر به فعالیت خود ادامه داده و با وجود توطئه های دشمنان برای خدشه بر این نهاد انقلابی شاهد تاثیرگزاری آن در روند رو به رشد کشور هستیم.
 
خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: امروز نیز در عرصه اقتصاد مقاومتی هرگاه به بسیج نیروها تکیه کرده ایم توانسته ایم مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کنیم و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به بیگانگان باید این رویکرد را توسعه و بسط بدهیم.
 
سراج یادآور شد: حلقه ‌های صالحینی که در بسیج شکل ‌گرفته در جامعه منشاء خیر و برکت است، به ‌عنوان فردی که در این حلقه‌ها حضور داشته و از نزدیک در جریان امور هستم این حلقه‌ها در دانشگاه و مدارس و در بین اقشار مختلف مردم منشاء تحول بسیاری بوده اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت امام عصر (عج) اشاره کرد و افزود: کسی نمی‌ تواند وقت ظهور را تعیین و مشخص کند ، ورود به این نوع موضوعات غلط است ، امیدواریم بزودی شاهد ظهور عدالت گستر امام زمان (عج) در عالم باشیم.
 
امام جمعه موقت ایلام در بخش پایانی سخنان خود به افزایش قیمت نان در کشور پرداخت و گفت: با توجه به اینکه قوت اصلی مردم استان نان است امیدواریم مسئولان تمهیدات لازم برای رفاه حال مردم ایلام را بیاندیشند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار