سلیمانی دشتکی خبر داد؛
استاندار ایلام با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای ساماندهی این مجموعه بر لزوم سرعت بخشی در اجرای پروژه ها تاکید کرد و گفت: امسال ۳۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص یافته که امیدواریم فاز نخست آن امسال به پایان برسد.
کد خبر: ۵۲۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 22 November 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی اجرای این پروژه اظهار داشت: طبیعت استان ایلام به نسبت سایر مناطق کشور بسیار زیبا و چشم نواز بوده و تاکنون مناطق بسیاری از این منظر ناشناخته باقیمانده اند.

وی افزود: یکی از این مناطق پارک جنگلی بلوط در حاشیه شهر ایلام است که از نظر پوشش جنگلی و مرتعی منحصربفرد است و در صورت سرمایه گذاری می توان این محدوده را به یکی از مناطق گردشگری تبدیل کرد.

استاندار ایلام با تقدیر از تلاش های صورت گرته برای ساماندهی این مجموعه بر لزوم سرعت بخشی در اجرای پروژه ها تاکید کرد و گفت: امسال ۳۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص یافته که امیدواریم فاز نخست آن امسال به پایان برسد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به حضور تعداد کثیری از مردم مرکز استان در ایام تعطیلی و اوقات فراغت در این محدوده گفت: باید امکانات رفاهی به منظور آرامش خاطر شهروندان در این منطقه جانمایی شود، شهر ایلام از نظر امکانات تفریحی و گردشگری به نسبت سایر استان ها شرایط چندان مناسبی ندارد و اگر می خواهیم شهروندانی بانشاط و فعال داشته باشیم باید وسایل تفریحی آنان را در اوقات فراغت تامین کنیم.

وی اضافه کرد: در کنار این پارک نباید از منطقه تفریحی ارغوان نیز غافل شد چراکه زیبایی های این مکان نیز در صورت سرمایه گذاری و ایجاد جاده دسترسی و امکانات رفاهی می تواند به محل برای کسب درآمد فعالان این حوزه تبدیل شود.

استاندار ایلام گفت: این مکان می تواند به محلی برای اشتغالزایی افراد تبدیل و منبع درآمدی بسیار خوبی برای آنان باشد، اعتبارات زیادی نیز برای اجرای آنها نیاز نیست و اگر دستگاه های مختلف در این زمینه همکاری و تجهیزات خود را در اختیار مسئولان قرار دهند، به سرعت می توان آن را اجرا کرد.

 
 
 
 
 
 
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار