رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام خبر داد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: طی ایام اربعین یک هزار و ۲۰۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی ایلام انجام شده است.
کد خبر: ۵۲۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 22 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ یارالله نصیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای نظارت موثر و پایش مستمر مراکز خدمات رسان درایام اربعین حسینی(ع) طرح ویژه نظارتی ۱۵ روزه ازتاریخ ۱۳ لغایت ۲۷ آبان توسط این سازمان به اجرا گذاشته شد. 

وی گفت: در این طرح، بازرسی و نظارت بر مهمانپذیرها، رستوران ها، نانوایی ها و پایانه های حمل و نقل مسافر در اولویت بوده و پس از آن مراکز عرضه خشکبار، گوشت، میوه و تره بار و سایر اقلام اساسی و پرمصرف مورد بررسی قرار گرفتند. 

نصیری با اشاره به تلاش بازرسان و ناظرین افتخاری حوزه بازرسی و نظارت سازمان ادامه داد: در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه ایام اربعین، یک هزار و ۲۰۱  مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۱۰۴ پرونده برای واحدهای متخلف شد.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده های تخلفاتی تشکیل شده بالغ بر یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال برآورد می شود. 

وی اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده زوار در شهر مرزی مهران، چند تیم از بازرسان این سازمان از ابتدا تا پایان طرح در آن شهرستان به صورت تمام وقت مستقر بودند و بازار فروش کالا و خدمات را مورد پایش و کنترل قرار می دادند. 

وی در پایان به برگزاری گشت های مشترک با دستگاه های ذیربط از جمله: تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، مراکز بهداشتی، استاندارد و اتاق های اصناف اشاره کرد و گفت: هدف همه دستگاه ها در راستای برگزاری کنگره بزرگ اربعین در کمال آرامش و امنیت بوده است که خوشبختانه این مهم به درستی محقق شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار