جانشین انتظامی استان ایلام:
جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه شهادت مدال افتخاری است که همه به داشتن آن افتخار می کنند، گفت: این راه راهی است که اولیای خداوند انتخاب می کنند.
کد خبر: ۵۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 22 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ حسن کاظمی  در  یادواره شهدای روستای کله جوب شهرستان سیروان اظهار داشت: شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس خالصانه پای در میدان عمل نهادند هیچ‌گاه دنبال مطامع دنیای نبودند و برای مادیات به جبهه های نبرد  حق علیه باطل رهسپار نمی‌شدند و با همین تفکر دشمن را به ذلت و خواری کشاندند.
 
وی افزود: دستاورد اقدام شجاعانه شهدا بر هم خوردن معادلات دشمن بود آن  دشمنی  که خیال می‌کرد  نهایت  ۲ الی ۳ روزه به تهران خواهد رسید ،حضور جوانان پرشور در جبهه‌ها امید آنها را به یأس و ناامیدی مبدل کرد.
 
جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: دشمن هیچ وقت خیال نمی کرد که عده‌ای بسیجی آن هم با دست خالی و با استفاده از پیش و پا افتاده ترین تجهیزات، این چنین مقتدرانه در مقابل آنها به ایستد.
 
وی گفت :شهدا به ما ثابت کرده اند که بایستی همیشه روحیه ایثار و مقاومت داشته باشیم و در مقابل دشمن با صلابت و توانمندی ایستادگی کنیم.
 
سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: همین جوانان در بحبوحه جنگ تحمیلی با تکیه بر اراده و ایمان راسخ خود اقتصاد مقاومتی را معنا و تجهیزاتی را شبیه سازی کرده اند که همه انگشت حیرت به دهان گرفتند.
 
جانشین انتظامی استان ایلام در پایان گفت :همه ما بایستی قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم و راه آنان را با قدرت ادامه دهیم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار