کد خبر: ۵۲۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 22 November 2017



عملیات بازسازی قصرشیرین ظرف 3 هفته آینده آغاز می‌شود که برای این منظور امروز ماشین‌آلات سنگین راهی این شهرستان شد.

به گزارش ایسنا، کار بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده در قصر شیرین به بنیاد مسکن استان تهران واگذار شده که بدین منظور امروز ماشین‌آلات سنگین از تهران به قصرشیرین اعزام شدند.

جلسه ستاد بحران شهرستان قصرشیرین با حضور نصرالله دهقانی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، فرامرز اکبری فرماندار شهرستان قصرشیرین و اعضای ستاد معین بنیاد مسکن استان تهران مستقر در قصرشیرین برگزار شد که در این جلسه بر حضور جدی بنیاد مسکن تهران برای بازسازی و نوسازی این شهرستان تاکید شد.

دهقانی در این جلسه گفت: اینکه زلزله زدگان قصرشیرین برای بازسازی واحدهای مسکونی خود در اولین فرصت اقدام کنند بسیار حائز اهمیت است.

دهقانی افزود: سعی بر این است که براساس زمان‌بندی صورت گرفته ظرف 3 هفته آینده کار خود را برای بازسازی جهت سکونت دائم مردم آغاز کنیم.

وی به پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی و کمک 5 میلیون تومانی بلاعوض برای واحدهای مسکونی روستایی و همچنین تسهیلات 35 میلیون تومانی و 6 میلیون تومان کمک بلاعوض برای شهرها اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران تصریح کرد: صدور پروانه ساختمان برای شهرستان قصرشیرین و دیگر مناطق زلزله زده رایگان است و در صورت کمبود مصالح ساختمانی، شهرستان را پشتیبانی می‌کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار