مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: هیچ کدام از نانوایی های استان که آرد یارانه ای دریافت می کنند در مقطع فعلی .
کد خبر: ۵۲۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 21 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران سلیمان پور اظهار کرد: تا زمانی که کمیته نرخ گذاری و مراجع قانونی نرخ نان های مختلف را اعلام نکنند نانوایی ها نباید خودسرانه بهای نان را افزایش دهند.
 
وی افزود: این ابلاغیه شامل نانوایی های آزاد پز سنگک و نان محلی ( ساجی ) نمی شود هرچند با قیمت های نامتعارف این نانوایی ها در صورت مشاهده نیز برخود می شود.
 
سلیمان پور یادآور شد: افزایش قیمت نان در نانوایی های آزاد پز باید متناسب با کیفیت مطلوب این ماده خوراکی و میزان وزن و چانه آن باشد.
 
وی اظهار کرد: افزایش نرخ نان توسط نانوایی های دارای آرد یارانه ای بعد از تصمیم گیری کمیته نرخ گذاری به این واحدهای تولیدی واز طریق رسانه های معتبربه عموم مردم اعلام می شود.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: مصرف کنندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص قیمت نان می توانند مورد را با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند تا موضوع توسط بازرسان این سازمان پیگیری شود.
 
چندی پیش رئیس اتاق اصناف کشور از موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش 15 درصدی قیمت نان به شرط اصلاح وزن چانه نان خبر داد.
 
از مجموع 700 نانوایی استان ایلام10 درصد این واحدهای تولیدی را نانوایی های آزادپز و 90 درصد را نانوایی های با آرد یارانه ای تشکیل داده است. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار