مدیرعامل شرکت غله ایلام؛
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام از پرداخت همه مطالبات گندمکاران استان ایلام به طور کامل خبر داد و گفت: همه کشاورزان گندم کار استان تا امروز بهای گندم خود را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۵۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 21 November 2017
به گزارش تابناک ایلام؛کامران سلیمان پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با پایان یافتن پرداخت مطالبه گندمکاران مبلغ 2 هزار و 950 میلیارد ریال بهای گندم به کشاورزان استان ایلام پرداخت شد.
 
وی افزود: بخشی از این مبلغ تا 28 خرداد به طور کامل و 100 درصدی به حساب کشاورزان مناطق گرمسیری که محصول آنها زودتر قابل برداشت می شود پرداخت شد و بخش عمده ای از آن نیز تا کنون و به تدریج به حساب کشاورزان واریز شد.
 
وی گفت: بیشتر کشاورزان طلبکار ساکن مناطق سردسیر و شمالی استان ایلام بودند که با توجه به شرایط جغرافیایی عملیات برداشت محصول گندم آنها دیرتر از مناطق جنوبی صورت گرفت.
 
سلیمان پور یادآور شد: در سال زراعی 95 - 96 مقدار 225 هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی و در قالب 54 هزار و 433 محموله خریداری و به مراکز خرید گندم استان تحویل داده شد.
 
وی همچنین از پرداخت بیش از 160 میلیارد ریال بهای خرید دانه های روغنی کلزا، ذرت دانه ای و آفتاب گردان به کشاورزان خبر داد و تاکید کرد: این کشاوران نیز همه مطالبه های را دریافت کرده اند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار