مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام گفت: با توجه به اینکه شرکت پتروشیمی ایلام قول داده است که از سال ۹۷ از سد گلان آب خود را تأمین کند، این امر به ذخیره‌سازی آب در استان کمک زیادی می‌کند.
کد خبر: ۵۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 25 June 2015
داراب بیرونوندی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب اظهار داشت: همکاری رسانه‌های گروهی و خبرگزاری‌ها در رابطه با توسعه و ترویج مصرف بهینه آب در استان ایلام قابل‌تحسین است.

وی افزود: اصحاب رسانه همکاری تنگاتنگی با شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در زمینه ترغیب و ترویج مصرف بهینه آب‌دارند و روزانه گزارش‌های مبسوطی از طریق رسانه‌های مکتوب، سایبری و دیداری و شنیداری به سمع و نظر مردم می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام عنوان کرد: موضوع آموزش اقشار مختلف جامعه در رابطه با مصرف بهینه آب بسیار مهم است و باید فرهنگ درست استفاده از آب را در جامعه ترویج داد.

وی گفت: چگونه مصرف کردن آب بسیار مهم است و بر این اساس آموزش اقشار مختلف جامعه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام قرار دارد.

بیرونوندی خاطرنشان کرد: در سد ایلام به‌اندازه دوسال ذخیره آب‌داریم با توجه به اینکه شرکت پتروشیمی ایلام قول داده است که از سال 97 از سد گلان آب خود را تأمین کند، این امر به ذخیره‌سازی آب در استان کمک زیادی می‌کند.

وی افزود: در استان ایلام انشعاب‌های غیرقانونی زیادی داریم که سبب هدر رفت آب در استان می‌شود و ما به دنبال این هستیم که این اشعابات را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام عنوان کرد: ما باید همکاری آب و رسانه را زیاد کنیم چون ما می‌توانیم از کمک وحمایت رسانه‌ها برای جلوگیری از اصراف آب در استان استفاده کنیم.

وی گفت: ما سامانه‌ای را آماده کرده‌ایم که مردم می‌توانند از طریق آنلاین گزارش‌های خود را به ما بدهند تا ما با کمترین زمان پیگیری کنیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار