معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران از آماده باش ستاد بحران این شهرستان برای هر گونه شرایط احتمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 21 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی مجلسی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد بحران دهلران گفت: با توجه به وقوع زلزله 5،3 ریشتری مهران اعضای ستاد بحران باید با تمام توان در حالت آماده باش قرار گیرند.
وی افزود: هلال احمر، بهداشت و درمان ، شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی در آماده باش کامل هستند.
 
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران یادآور شد: بخشداران ، شهرداران و دهیاران نیز باید در این مواقع پای کار بوده و اطلاع رسانی لازم به مردم داشته باشند.
 
مجلسی بر ضرورت توجه اعضای ستاد بحران به مصوبات تاکید کرد و یادآور شد: شناسایی نقاط بحرانی و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری مد نظر باشد، اعضای ستاد بحران شهرستان در شهر حضور داشته و در آمادگی کامل باشند.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران بر ضرورت حفظ خونسردی مردم در شرابط بحرانی احتمالی تاکید کرد و گفت: اعضای ستاد بحران باید در شرایط بحرانی احتمالی پای کار بوده و موضوع امداد و نجات و بررسی میزان خسارات در اسرع وقت مد نظر داشته باشند.
 
مجلسی تعیین مکان هایی برای اسکان اضطراری را متذکر شد و گفت: دسترسی به امکانات و مکان یابی مناسب از دیگر موضوعاتی است.
 
مدیر هواشناسی دهلران نیز گفت: از امشب بارندگی ها در شهرستان شروع و تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی دهلران نیز از آمادگی این نیرو برای شرایط بحرانی خبر داد و گفت: تیم هایی از این شهرستان برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه اعزام شد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر دهلران گفت: پرسنل و نجات گران پای کار هستند و از آمادگی لازم برخوردار هستند.
 
فریدون ملک میرزایی از طراحی مکان هایی برای اردوگاه های اضطراری خبر داد و یادآور شد: سایر ادارات باید در راستای تامین زیر ساخت ها ی این مکان ها اقدام کنند تا در شرایط احتمالی بحرانی کار اسکان به سهولت انجام شود.
 
زمین لرزه ای به بزرگی 5.3 ریشتر شب گذشته غرب استان ایلام به خصوص شهرستان های مرزی مهران ، ملکشاهی و دهلران را لرزاند که خسارت جانی در پی نداشت ولی به برخی منازل مسکونی در شهرستان مهران خساراتی وارد کرد.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار