معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تعامل و همکاری با مردم جزء جدایی ناپذیر ناجا است ،گفت : پلیس از شهروند خبرنگاران استقبال می‌کند.
کد خبر: ۵۲۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 21 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد یاسمی اظهار داشت: شهروند خبرنگار شهروندانِ معمولیِ یک جامعه هستند که در فرآیندِ جمع‌آوری، گزارش، تحلیل و انتشارِ اخبار و اطلاعات در جامعه، نقشِ فعالی بازی می‌کنند.

 وی افزود: نیروی انتظامی همیشه در راه تامین امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این راه از مشارکت عمومی مردم بهره برده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام یادآور شد: امروز نیز با پیشرفت علم و تکنولوژی نیروی انتظامی به ابزار روز مجهز شده و از مردم می خواهد که در این راه همانند گذشته با نیروی انتظامی همراه باشند.

وی تصریح کرد: امروز شهروند خبرنگاران می توانند با ارائه مطالب انتقادات و پیشنهادات، پلیس را در امر یاری رساندن به آحاد جامعه کمک کنند.

یاسمی خاطرنشان کرد:  پلیس استان ایلام با راه اندازی کانال تلگرامی آماده دریافت انتقادات پیشنهادات و مشکلات مردم عزیز است تا بتوان به سرعت مشکلات آنان را بررسی و رفع کنند.

وی گفت:  مردم عزیز می‌توانند متن،عکس، فیلم و موارد مبتلابه جامعه را  در هرساعت شبانه روز به آدرس ادمین کانال تلگرامی پلیس ایلام  به نشانی ilam110@ ارسال کنند تا سریعاً به آن رسیدگی شود.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در پایان گفت: شهروندان می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار پلیس  را در کانال تلگرامی به نشانی policeilam@ دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار