مدير امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت استان ايلام از پرداخت بیش از ۸۶۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 20 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛یدالله حیدرنژاد اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت استان ایلام وابسته به کمیته امداد این استان که سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده توانسته خدمات ارزنده‌ای را در زمینه توانمندسازی و رفع مشکلات مددجویان و سایر اقشار نیازمند ارائه کند .

وی افزود: در ۶‌ ماهه نخست امسال این صندوق ۱۸۶ مورد وام اشتغال بااعتبار چهار میلیارد و 147 میلیون تومان به مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت کرده است .

حیدرنژاد یادآور شد: همچنین در این مدت دو هزار و 678 فقره وام کارگشایی بااعتبار شش میلیارد و 484 میلیون تومان برای رفع مشکلات مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت‌شده است .

وی با بیان اینکه وام‌های اشتغال برای ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و باهدف توانمندسازی خانوارها پرداخت‌شده، گفت: وام‌های کارگشایی نیز برای رفع مشکلات فوری مددجویان موردحمایت و سایر افراد نیازمند در زمینه بیماری، ازدواج، درمان، بدهی، ودیعه مسکن و مشکلات دیگر پرداخت‌شده‌اند .

مدير امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت استان ایلام یادآور شد: در مجموع تعداد دو هزار و 864 فقره وام کارگشایی و اشتغال در شش‌ماهه نخست امسال بااعتبار بیش از 10 میلیارد تومان به مددجویان و افراد نیازمند توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام پرداخت‌شده است .

حیدرنژاد تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیران استان ایلام می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق در امر خیر و خداپسندانه قرض‌الحسنه مشارکت نمایند و از اجر معنوی و اخروی آن بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار